Eberlund
VW Ägare
9 november 2009
· 1 011 Inlägg
Henrik Elg skrev:
Eberlund skrev:
Henrik Elg skrev:
Kul att det händer lite igen.....!
Jodå sakta men säkert händer det saker. Långt tid kvar till elmia ju... eller?
MrH skrev:
Det är en sak att plocka isär, den ska ihop sen igen. Hoppas att du har koll på var skruvar, muttrar och alla andra småpryttlar skall sitta.
Har faktist rätt bra koll på allting. Dock så räknar jag med att få köpa lite skurvar på VAG för någon slarvara man alltid bort på vägen. Sen dessutom fick jag ju borra ut fyra av skruvarna till innertaket så dom blir jag tvungna att köpa iallafall.
Redan blivit antagen till Elmia?? Eller ska ni dir som företag??
Nej jag har inte blivit antagen än. Bygger och planerar att jag ska bli antagen dock så kan man aldrig vara i närheten av säker att man blir antagen.
krille_hlm skrev:
Kul att se att det går framåt
Vad var det som trilskades med innertaket innan?
Fyra bultar som vägra släppa. Fråga mig inte vad det var som gjorde det. Fick borra bort dom tillslut.
Geiros skrev:
Eberlund skrev:
CarbonLoader skrev:
Stor som en lastbilsratt, ful & original.
Ser inte originalratten ut som på Königseggs bilar så tycker jag man ska byta om man nu ändå bygger om allt annat på bilen Snabbt, enkelt & snyggare...
Dock så tycker jag det är snyggare när ratten passar till rattstången bakom. Naven som tillhör de flesta eftermarknadsrattar har mycket mindre diameter än original. Ser så påhängt ut då.
Kan hålla med om att de finns snyggare rattar.. grr..
Men när rattstången syns för mycke bakom så är de allt MYCKE fulare.
Men henke.. kolla på Audi RS4 B5 mocka ratten. den är ganska mycke porr. Fast du har väl för lite stake i dig så du kan ha en RS4 del i din bil?
Ska kolla upp detta med RS4 ratten men som sagt jag vägrar ha en eftermarknadsratt med en ful rattnav.
Henrik Eberlund