blev nice med gula blinkers..kommer inte det grenröret ganska långt ner?så att risken för skrap blir ganska stort?
.aa gula blinkers gjorde ganska mycket faktiskt. nej faktiskt inte, trodde med att det skulle bli så men de blev inte så farligt lågt. blir det så att de skrapar i så byter jag ut det mot 4-2-1 istället
så tänkte kolla vilken ni tycker ser bäst ut, ska nog beställa en av de nästa månad. själv tycker jag mest om den tredje inte för mycket och inte för lite.
hade ju varit lättare att se om du hade bilder när dom sitter monterade på någon front, men som det ser ut nu så måste jag hålla med om att trean ser bäst ut om man ska köra det cleanare stuket..
ja nu har jag pratat med lackeraren ang min front och grejen är att jag inte vet vad bilen har för färgkod och förra ägaren vet inte det heller så det blir lite svårt för en lackerare o lacka min front i pärlemovit utan att det blir färgskillnad. men iaf PaintWorX här på garaget sa att han kunde fixa det åt mig så nu ska jag iväg till gbg denna veckan och lämna in fronten för lackering. juste jag ska ha med mig tanklocket också så att han kan kolla vilka färger som har använts. (jag vet, sjuuukt svårt)
nu har jag även börjat jobba på mitt nya jobb, det är en verkstad som jag driver i svenljunga, lite utanför borås.