5380
Sök

Varför ska forum inläggen göra så man får dåligt poäng på bilen?

667 Inlägg
2 oktober 2009
Trådstartare
så fort man är ärlig i detta forum så får man skit för bilen, var med och diskutera här i forumet för ett halv år sen, och det vart urflippad på min sida hade 500besökare på en dag och 35 röster på 1varför är det så?

Pekabow i can see u
644 Inlägg
2 oktober 2009
människor är sådär .. ta o kolla på idol ist byr dig inte så mkt om röster , din bil finns kvar wink

Fire And Silk
2 254 Inlägg
2 oktober 2009
volvo_245_racing skrev:
så fort man är ärlig i detta forum så får man skit för bilen, var med och diskutera här i forumet för ett halv år sen, och det vart urflippad på min sida hade 500besökare på en dag och 35 röster på 1varför är det så?

Länka gärna till den beryktade diskussionen så kan vi kanske avgöra om.....

Nej, men vad man än säger så bör det ju inte drabba bilen,  hehe.

Det viktiga är inte att ha rätt, utan att straffa de som har fel. ''Gustav Svensson''
Somliga kallar det lyx, Mercedes Benz kallar det för standard.

VW-nörd?
4 332 Inlägg
2 oktober 2009
Haha det bästa med detta är att TS har hängt upp sig i ett halvår på detta big_smile

Fire And Silk
2 254 Inlägg
2 oktober 2009
Mortalis skrev:
Haha det bästa med detta är att TS har hängt upp sig i ett halvår på detta big_smile

Eller så gick det ett halvår innan poletten trillade ner, och han faktiskt insåg att "Såhär! Ska det inte gå till"

Hehe  big_smile

Det viktiga är inte att ha rätt, utan att straffa de som har fel. ''Gustav Svensson''

667 Inlägg
2 oktober 2009
Trådstartare
-Mackan- skrev:
Mortalis skrev:

Eller så gick det ett halvår innan poletten trillade ner, och han faktiskt insåg att "Såhär! Ska det inte gå till"

Hehe  big_smile

ja det var ju kul, ne men fick ny energi nu så nu  är det dags igen det vi diskuterade då är att man får fler besökare om man har n tjej som visnings bild men det var inte många som aftta att det var det..

Fire And Silk
2 254 Inlägg
2 oktober 2009
volvo_245_racing skrev:
-Mackan- skrev:
Mortalis skrev:

Hehe  big_smile

ja det var ju kul, ne men fick ny energi nu så nu  är det dags igen det vi diskuterade då är att man får fler besökare om man har n tjej som visnings bild men det var inte många som aftta att det var det..

Men egentligen så är det inte så mycket att bry sig om. Man kan inte kontrollera alla och all får rösta som de vill. Bara att gå vidare.

667 Inlägg
2 oktober 2009
Trådstartare
-Mackan- skrev:
volvo_245_racing skrev:
-Mackan- skrev:

Hehe  big_smile

Men egentligen så är det inte så mycket att bry sig om. Man kan inte kontrollera alla och all får rösta som de vill. Bara att gå vidare.

lite kul är det faktiskt, en person sa till mig en gång att alla säger det är bara röster, men ändå sitter folk och blir sura för dem får röster under 3? det jag blir sur på är att folk röstar lågt utan att säga varför? :S

198 Inlägg
2 oktober 2009
Tänk istället på alla som inte röstar! Är ju ännu värre då du inte vet vad de tänker och tycker om din bil, speciellt när det är så jobbigt/tråkigt att motivera varför man sätter ett lågt betyg.

1332 - Överjävlig

Allmänt envis
12 512 Inlägg
3 oktober 2009
För att en del är barnsliga helt enkelt, sitter man i sandlådan och säger att ens pappa är starkast får man förvänta sig en näve sand i ansiktet. Därmed inte sagt att det är rätt smile

Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.

12 086 Inlägg
3 oktober 2009
Jag är inte sen med o säga vad jag tycker, men inte för de oförskämd.
Jag har inte mkt ettor på min bil? Någon har jag men jag bryr mig iofs inte tongue

12 086 Inlägg
3 oktober 2009
Subw000fer--92 skrev:
Habobo skrev:
Tänk istället på alla som inte röstar!

5:   3203 röster (65%)
4:   1195 röster (24%)
3:   316 röster (6%)
2:   123 röster (2%)
1:   93 röster (2%)

Har inget liv fan lol

Jag har 2/3 så mkt röster på min bil som varit uppladdad i 5 år än din bil som varit knappt 1 år. Du måste ju tigga sönder om röster

667 Inlägg
3 oktober 2009
Trådstartare
Habobo skrev:
Tänk istället på alla som inte röstar! Är ju ännu värre då du inte vet vad de tänker och tycker om din bil, speciellt när det är så jobbigt/tråkigt att motivera varför man sätter ett lågt betyg.

då vet man ju inte varför man sätter lågt betyg, jag menar man måste ju veta varför man tycker bilen är så jävla ful att den är värd en etta..samma som när man vet att bilen är värd en 5a.

667 Inlägg
3 oktober 2009
Trådstartare
Rquired skrev:
För att en del är barnsliga helt enkelt, sitter man i sandlådan och säger att ens pappa är starkast får man förvänta sig en näve sand i ansiktet. Därmed inte sagt att det är rätt smile

det där var jävigt bra sagt;)

9 108 Inlägg
3 oktober 2009
För det första är det ett halvår sedan(?!?) och för det andra har jag svårt att tro att du fick 35 ettor på en dag när du sammanlagt har fått 26 ettor sedan februari.

Låser.

Sök