TJO lite ledsen för att det är dålgit med komments men men vad ska man gö lixom.?
I går var jag å hämta fronten av deamon. efter somd en ska passas in inför lack:P få nya håll osv osv. I dag på morgonen drog jag till garaget med linus (lilutt) å det var bara sätta i gång
hmm dom verkar lite blyga för varandra?
byggde upp lite på krock balken ås en hängde påd en lite.
Men den hängde inte perfa
linus fixar XD
sen ville vi ju kunna skruva den i skrärmarna så blev två hål i varje kant.
hängde perfekt:P dock såg det lite stökigt ut på motorn:P
Klart blev fett nöjd
Så ja då ska deamon ha tillbaka den. så vi packade lastbilen å drog.
Dekalerna blev ju riktigt bra :-) Humlan (dock med gadd) passar ju bilen perfekt *asg*
ja mer nöjd kan man ej bli:P har nog lite mer planer inom dekaler mend et tar du å jag senare:P Humlan var ju klockren. kan säga den har blivit komenterad massa på stan
Go kväll länge sen man skrev här. legat ¨på latsidan nu när fronten är på lack. Men idag kom jag på en sak.
Min katt på bilen? plocka bort den kanske. men vet ej får inte fram nån stanns på nätet om jag Tjänar många hk på det.
Miljön bryr jag mig inte om så dom som bara vill komentera att jag förstör miljön kan hålla det för sig själva.
tanken är ju byta till race katt om det funakr bra. men vill först veta omd et gör någon nytta utan katt. å senare säta race katt under bilen. Mvh oscar
oki katt frågan löst pratat med bsr. bilen riskerar gå skit om man bara byter katt. måste ändra i boxen åxå å bla bla bla:P . Skiter därflr i detta å lägger full tid på få bsr steg två. vilket jag hoppas nästa lön ska räcka till:D ,
I dag var jag åxå hoss deamon å hängde på fronten för se vart det svarta ska vara. kan säga killen är grymt duktig, rekomenderar starkt att man kollar in hans tråd, där min front pillas med för fulla muggar:P
nu börjar det närma sig klart. ska bli grymt kul få på den igen just nuh änder inte mycket annars är på jakt efter ett par vinterfälgar. får se vad en hittar:P
oki katt frågan löst pratat med bsr. bilen riskerar gå skit om man bara byter katt. måste ändra i boxen åxå å bla bla bla:P . Skiter därflr i detta å lägger full tid på få bsr steg två. vilket jag hoppas nästa lön ska räcka till:D ,
I dag var jag åxå hoss deamon å hängde på fronten för se vart det svarta ska vara. kan säga killen är grymt duktig, rekomenderar starkt att man kollar in hans tråd, där min front pillas med för fulla muggar:P
nu börjar det närma sig klart. ska bli grymt kul få på den igen just nuh änder inte mycket annars är på jakt efter ett par vinterfälgar. får se vad en hittar:P
lika bra och göra de rätt från början ju
Så sant
har nu is tället bytt planer å ska byta både turbo å grenrör å ja massa mer så bilen ska gå
Tack stellan. som ni ser är det på god väg bli klart. sen är det ju bara sidokjolarna kvar
Detta blir ju fin fint Läste igenom tråden och tycker att färgvalet du gjort är riktit fint! tycker inte alls att du "kladdat ner" bilen som vissa antyder men smaken är som baken Men lycka till med ditt projekt!