Volvo 740 fixa rost! -- Skiten brann upp! :o

erixon89
16 oktober 2009 ·

Är den till salu?

chrizz Administratör
16 oktober 2009 · 11 783 Inlägg

Skärpning i den här tråden. Inget mer tjaffs.

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
MrGralle
17 oktober 2009 · 60 Inlägg

erixon89 skrev:
Är den till salu?

Självklart är den till salu big_smile

WoozyDozz
17 oktober 2009 · 918 Inlägg

Blev fräckt tongue

Niklas1987 NO
17 oktober 2009 · 2 182 Inlägg

Fräck, men lacken misslyckades ni med, jag ser fortfarande att den är blå på vissa ställen wink

Hallå är det polisen? Det står en vacker man i mitt hus! O, vänta ett tag, det är ju jag.
-Johnny Bravo
tsdi Egenföretagare
17 oktober 2009 · 2 496 Inlägg

Okej nu är framtiden ovis! Skulle städa garaget idag så rullade in den med skuffen innåt å slängde in allt skit där så man slipper åka till tippen. Så på vägen ut så står det upp en 3cm hög järn-pigg i golvet som på något vänster rev ner hela jävla lådan på backen =S

www.handlarbilar.se Fordonsbranschens nya annonsportal
MrGralle
17 oktober 2009 · 60 Inlägg

tsdi skrev:
Okej nu är framtiden ovis! Skulle städa garaget idag så rullade in den med skuffen innåt å slängde in allt skit där så man slipper åka till tippen. Så på vägen ut så står det upp en 3cm hög järn-pigg i golvet som på något vänster rev ner hela jävla lådan på backen =S

Ny dräpbil sökes . 740in genomgår nu sina sista timmar och kommer dödas totalt , pga vxllåds problem.

VI TAR EMOT ALLA SORTERS BILAR ! Helst 2 ST SÅ VI KAN KÖRA ÄKTA KROCKRACE big_smile

master_-
17 oktober 2009 · 730 Inlägg

MrGralle skrev:

tsdi skrev:
Okej nu är framtiden ovis! Skulle städa garaget idag så rullade in den med skuffen innåt å slängde in allt skit där så man slipper åka till tippen. Så på vägen ut så står det upp en 3cm hög järn-pigg i golvet som på något vänster rev ner hela jävla lådan på backen =S

Ny dräpbil sökes . 740in genomgår nu sina sista timmar och kommer dödas totalt , pga vxllåds problem.

VI TAR EMOT ALLA SORTERS BILAR ! Helst 2 ST SÅ VI KAN KÖRA ÄKTA KROCKRACE big_smile

Hade jag haft en dräpare så hade jag skickat den på posten;)

Krossen Herr
18 oktober 2009 · 2 Inlägg
MrGralle
18 oktober 2009 · 60 Inlägg

Krossen skrev:
http://www.blocket.se/uppsala/Ford_Transit_Husbil__79_24179938.htm?ca=12&w=2

http://www.blocket.se/orebro/Obesiktad_ … 12&w=2

Alternativ till nya dräpare. Kom med förslag!!

Husbilen :<D vill ha !

tsdi Egenföretagare
21 oktober 2009 · 2 496 Inlägg

Skulle ta en sista tur idag! Gick dock inte så bra! Efter typ 15startförsök så var det så mkt oförbränd soppa å skit i avgasystem osv så hela bilen antände!

Brandkåren och Snuten kom till platsen big_smile Slutade bara med 1000:- i böter för att vi körde på ej allmän väg och 385 för släpet big_smile

Flera bilder när det brinner osv kommer imorgon!




https://www1.garaget.org/gallery/archive/11105/786642_lgtssu.jpg


https://www1.garaget.org/gallery/archive/11105/786643_vw0awi.jpg


https://www1.garaget.org/gallery/archive/11105/786644_bz45ju.jpg

www.handlarbilar.se Fordonsbranschens nya annonsportal
Rquired Allmänt envis
21 oktober 2009 · 12 512 Inlägg

Tycker det avverkas bilar snabbt S10n, RAMen (såg nyss, tråkigt!) och 740n wink

Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.
Zwudda Refined
21 oktober 2009 · 1 770 Inlägg

Respekt!

JimBo__
21 oktober 2009 · 1 804 Inlägg

Haha "Oj, titta vad det brinner, faan vad det tar sig" big_smile tongue

Meguiars_sverige
Volvo V60 Polestar "Nr 708" (2018)
_Fredrik
21 oktober 2009 · 2 788 Inlägg

Haha jävlar vad den var utbränd big_smile Mer död kan den väl knappast bli tongue

Volkswagen Polo 9N3 "Polo-Yolo" (2005)
Fredrik_Rangert Egenföretagare
21 oktober 2009 · 999 Inlägg

MrGralle skrev:
Helst 2 ST SÅ VI KAN KÖRA ÄKTA KROCKRACE big_smile

Två skrotbilar och en filmkamera kan bli riktigt intressant wink

Crozzfire Avstängd
21 oktober 2009 · 512 Inlägg

Forumets töntigaste grabbar och tråd! Undrar om detta forum är till för smågrabbar med sina jäkla Epor och moppar! Men vem fan är så dum och köper en bil som skattad och besiktad och eldar upp den??! Och sen vem köper en bil för att sabba den, och sen ska köra den? Jag skämms i min Golf 4 på vintern tom! Driftsäker och snål, men inte min stil..får väl bränna upp den! Öhhhhh

kolvas
21 oktober 2009 · 4 001 Inlägg

Crozzfire skrev:
Forumets töntigaste grabbar och tråd! Undrar om detta forum är till för smågrabbar med sina jäkla Epor och moppar! Men vem fan är så dum och köper en bil som skattad och besiktad och eldar upp den??! Och sen vem köper en bil för att sabba den, och sen ska köra den? Jag skämms i min Golf 4 på vintern tom! Driftsäker och snål, men inte min stil..får väl bränna upp den! Öhhhhh

håller med och sedan att bilen skulle börja brinna utav bränsle i avgassystemet tror jag inte på heller...

Fy fan för att vara nykterist, tänk er att vakna upp dagen efter och inse att bättre än så här kommer jag inte att må
Kinnastreet
21 oktober 2009 · 362 Inlägg

ja vissa spelar ju golf.

vi har väl alla olika syn på va som är kul. ja tycker sånt här är toppen!

mer slakt!

Med ett hyffsat järnrör kan man slå världen med häpnad!
torpis Forummoderator
21 oktober 2009 · 10 572 Inlägg

lekstugan låst

-=[Performance by Torpis]=-
Elbil på riktigt - mina minnesanteckningar
-=Lite roligt att de som absolut inte har tid att pausa för att ladda sin elbil har tid att vara online på Garaget 24/7=-
Volvo S40 2.0t "Performance by Torpis" (2000)
Hyundai Ioniq "Deep Blue" (2019)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang