Dels har jag en RCD300 du kan få köpa 6 växlad mp3... till Golf MK5
Gällande om det går att montera en MK5 stereo i en MK4:a = Japp det går... inte helt lätt men det går... finns dom som har monterat en RNS510:a i en MK4:a.
Kika här på www.vwnavi.com där är lite bilder mm. Och folk du kan rådfråga för att lösa det hela. Ska du ha en RNS510:a i din MK4:a får du satsa på en enhet från: Touareg/Phaeton då dom är fyrkantiga och värkar passa rakt av (nästan...)
Lycka till med projektet, hör av dig om du vill köpa min RCD300
Edit Skrev först att jag har RCD310:an det var fel jag har RCD300
Det känns inte alls helt ointressant, men jag vet alldeles för lite om detta, var en idé som ploppa i mitt huvud imorse:P Den stereon jag tänkte var denna: http://www.blocket.se/ostergotland/VW_o … _9&w=3
Vad har den stereon för beteckning?
Golf 4 har ju plats för en "2-din", finns det någon ram för att få ovanstående stereo att bli "kvadratisk" så den fyller ut hela hålet? den ovanstående har ju avrundade kanter.
Golf 4 har ju plats för en "2-din", finns det någon ram för att få ovanstående stereo att bli "kvadratisk" så den fyller ut hela hålet? den den har avrundade kanter.
Om du är ute efter oem looken så ok men originalarna suger ju hästpung i övrigt när det gäller ljud och dylikt. Sedan har du troligen ISO kablage i din 4a medans 5ans har vws "din" kontakt....
Om du är ute efter oem looken så ok men originalarna suger ju hästpung i övrigt när det gäller ljud och dylikt. Sedan har du troligen ISO kablage i din 4a medans 5ans har vws "din" kontakt....
Jo precis, jag tycker om när det inte ser eftermarknads ut, men nog får det säkert att hitta en som passar bra in i den övriga inredningen:)