Angående: bilträff i falköping, intressekoll om det är fler som vill ha en Bilträff i FAlköping

Polara
18 oktober 2009 · 430 Inlägg

Amazon_123GT skrev:
vart e de tänkt o ha det nånstans.. e de i stan så e de ju nästan läge på o ta forden en sväng;) jäkla fegisar som redan ställt in sina "finbilar"

ja kommer nog inte på den träffen..men jag ska ju till höstmarknaden i tibro med finbilen, oavsett väder! det blir det sista sen ska plockas ned å fixas...hoppas du drar igång forden för att åka dit??

Mopar or no car!
Chevrolet Caprice "Bonny" (1970)
Renault scenic "VM Bilen" (2001)
dj_tigers trimma = hjulspin + brett = som det ska vara:P
18 oktober 2009 · 28 Inlägg

bilträffen = med ja vad kan man jämnföra med?? .. suck säger jag bara..  jag som hoppades på att mina vänner från jönköping skulle dyka upp men det  gjorde dom inte ... men men jag försökta få lite liv i denna stad också:p men det gick åt skogen..lol

trimma = hjulspin + brett = som det ska vara:P
Volvo 945 classic Turbo automat speci "classic dragbilen" (1998)
Bjork OEM <3
18 oktober 2009 · 6 957 Inlägg

dj_tigers skrev:
bilträffen = med ja vad kan man jämnföra med?? .. suck säger jag bara..  jag som hoppades på att mina vänner från jönköping skulle dyka upp men det  gjorde dom inte ... men men jag försökta få lite liv i denna stad också:p men det gick åt skogen..lol

Det är oktober..hade du räknat med många bilar? Vi åkte dit..åkte igen.
Det var ju alla volvopojkar från raggarparkeringen som stod på Coop ist..

OEM <3
dj_tigers trimma = hjulspin + brett = som det ska vara:P
19 oktober 2009 · 28 Inlägg

Bjork skrev:

dj_tigers skrev:
bilträffen = med ja vad kan man jämnföra med?? .. suck säger jag bara..  jag som hoppades på att mina vänner från jönköping skulle dyka upp men det  gjorde dom inte ... men men jag försökta få lite liv i denna stad också:p men det gick åt skogen..lol

Det är oktober..hade du räknat med många bilar? Vi åkte dit..åkte igen.
Det var ju alla volvopojkar från raggarparkeringen som stod på Coop ist..

så sant såg er en snabbis tongue när jag stod där ensam med 206an:P

trimma = hjulspin + brett = som det ska vara:P
Volvo 945 classic Turbo automat speci "classic dragbilen" (1998)
Amazon_123GT Driifter;)
20 oktober 2009 · 1 630 Inlägg

polara skrev:
ja kommer nog inte på den träffen..men jag ska ju till höstmarknaden i tibro med finbilen, oavsett väder! det blir det sista sen ska plockas ned å fixas...hoppas du drar igång forden för att åka dit??

jo e allt lite sugen på o ta forden dit med.. får väl utrusta sig efter vädär man man åker utan sidorutor i dörrarna:D

Trimma för att köra fort? NÄ, Brett;)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang