Ang bodykits.com

racertomten
9 oktober 2009 · 118 Inlägg

undrar bara om det är nån som har erfarenheter kring beställningar från www.bodykits.com
bra eller anus.? tänkte beställa bodykit till sjuan.
Eriksson

Magglot
10 oktober 2009 · 197 Inlägg

2100 kronor i frakt tycker jag låter jävligt mycket

racertomten
10 oktober 2009 · 118 Inlägg

BioElite skrev:
2100 kronor i frakt tycker jag låter jävligt mycket

Total Shipping: $199.99 vad ligger dollarn på.+??

THEBADGUY Gorgilus addictus
10 oktober 2009 · 4 737 Inlägg

Det är ca 1500 kr i frakt. Vetifan var han fick 2100 ifrån...?

Allt för den där jävla hatten!
Hyundai i20 MHEV "Mild" (2021)
Sokrates Eliminator
10 oktober 2009 · 1 441 Inlägg

Med tull och moms så går bara frakten på 2000:- sedan tillkommer tull o moms på delarna med,,,,
delar + frakt x moms 1,25 x tull 1,05 x Skr 7:-.

/Tommy.

Visst är det tillverkat bilar efter 1973, men vem bryr sig?
"Horsepower sells cars, torque wins races"/ Carroll Shelby
Anyone can restore a Classic, but it takes a Real Man to cut one up!
You can make anything dance if you throw enough money at it, even a Windsor.
Sokrates Eliminator
10 oktober 2009 · 1 441 Inlägg

Kollade på hemsidan, den där frakten är inom USA, till Sverige kommer det kosta betydligt mer,,,

/Tommy.

Visst är det tillverkat bilar efter 1973, men vem bryr sig?
"Horsepower sells cars, torque wins races"/ Carroll Shelby
Anyone can restore a Classic, but it takes a Real Man to cut one up!
You can make anything dance if you throw enough money at it, even a Windsor.
Xtravagant 1337
10 oktober 2009 · 1 343 Inlägg

Men grejorna är ju betydligt billigare också, och ett större utbud så det kan nog gå hand i hand det där..

I'm not a fighter, I'm a lover!
Mazda MX5 "NjoyDesign" (1991)
Magglot
11 oktober 2009 · 197 Inlägg

Xtravagant skrev:
Men grejorna är ju betydligt billigare också, och ett större utbud så det kan nog gå hand i hand det där..

Beror ju på vad du ska ha för grejer, blir priset detsamma kan du ju likagärna beställa det i sverige och få en kortare och framför allt smidigare och snabbare leverans.

vr6_corrado
11 oktober 2009 · 64 Inlägg

min kompis köpte ett kjolpaket till en bmw e30 därifrån det passade dock inte ena kjolen var för lång andra för kort och fronten fick via kapa på mitten för den va drygt 2cm för kort... säger bara aldrig mer handla därifrån...   ANUS enligt mig..

Livsnjutare
Volkswagen CORRADO VR6 "SCHRICK 199.6 whp" (1993)
racertomten
11 oktober 2009 · 118 Inlägg

BioElite skrev:

Xtravagant skrev:
Men grejorna är ju betydligt billigare också, och ett större utbud så det kan nog gå hand i hand det där..

Beror ju på vad du ska ha för grejer, blir priset detsamma kan du ju likagärna beställa det i sverige och få en kortare och framför allt smidigare och snabbare leverans.

det är ju det, de saker som finns i sverige sitter ju på de flesta rx7 och då tycker jag man kan lägga ut lite mer pengar för att få en unik bil i utsendet.

racertomten
11 oktober 2009 · 118 Inlägg

Sokrates skrev:
Med tull och moms så går bara frakten på 2000:- sedan tillkommer tull o moms på delarna med,,,,
delar + frakt x moms 1,25 x tull 1,05 x Skr 7:-.

/Tommy.

har inte beställt nått från "utlandet" förut. men ska man behöva betala mums och tull 2 ggr.? lust att skicka ett pm och förklara?

Magglot
11 oktober 2009 · 197 Inlägg

racertomten skrev:

BioElite skrev:

Xtravagant skrev:
Men grejorna är ju betydligt billigare också, och ett större utbud så det kan nog gå hand i hand det där..

Beror ju på vad du ska ha för grejer, blir priset detsamma kan du ju likagärna beställa det i sverige och få en kortare och framför allt smidigare och snabbare leverans.

det är ju det, de saker som finns i sverige sitter ju på de flesta rx7 och då tycker jag man kan lägga ut lite mer pengar för att få en unik bil i utsendet.

Okey, men om dety är som tidigare talare säger att inget passar och att du får lägga ner massa extra pengar känns det ju rätt meningslöst, tillverka ditt egna annars om du vill ha en unik bil smile

Decibel
11 oktober 2009 · 2 911 Inlägg

Tull och moms betalas alltså på den totala summan, inte bara prylarna alltså.

Sokrates Eliminator
11 oktober 2009 · 1 441 Inlägg

racertomten skrev:

Sokrates skrev:
Med tull och moms så går bara frakten på 2000:- sedan tillkommer tull o moms på delarna med,,,,
delar + frakt x moms 1,25 x tull 1,05 x Skr 7:-.

/Tommy.

har inte beställt nått från "utlandet" förut. men ska man behöva betala mums och tull 2 ggr.? lust att skicka ett pm och förklara?

Tull och moms räknas på delar och frakt tillsammans, observera att det priset på hemsidan är för inrikesfrakt USA. Till Sverige gäller helt andra priser.

/Tommy.

Visst är det tillverkat bilar efter 1973, men vem bryr sig?
"Horsepower sells cars, torque wins races"/ Carroll Shelby
Anyone can restore a Classic, but it takes a Real Man to cut one up!
You can make anything dance if you throw enough money at it, even a Windsor.
racertomten
11 oktober 2009 · 118 Inlägg

BioElite skrev:

racertomten skrev:

BioElite skrev:

Beror ju på vad du ska ha för grejer, blir priset detsamma kan du ju likagärna beställa det i sverige och få en kortare och framför allt smidigare och snabbare leverans.

det är ju det, de saker som finns i sverige sitter ju på de flesta rx7 och då tycker jag man kan lägga ut lite mer pengar för att få en unik bil i utsendet.

Okey, men om dety är som tidigare talare säger att inget passar och att du får lägga ner massa extra pengar känns det ju rätt meningslöst, tillverka ditt egna annars om du vill ha en unik bil smile

jo men är det bara en ända person som skickat saker därifrån..? och det blev inget bra... har ju inte mycket att jämföra med direkt :S .

Magglot
11 oktober 2009 · 197 Inlägg

racertomten skrev:

BioElite skrev:

racertomten skrev:

det är ju det, de saker som finns i sverige sitter ju på de flesta rx7 och då tycker jag man kan lägga ut lite mer pengar för att få en unik bil i utsendet.

Okey, men om dety är som tidigare talare säger att inget passar och att du får lägga ner massa extra pengar känns det ju rätt meningslöst, tillverka ditt egna annars om du vill ha en unik bil smile

jo men är det bara en ända person som skickat saker därifrån..? och det blev inget bra... har ju inte mycket att jämföra med direkt :S .

Nej det är så sant, du får helt enkelt försöka skapa dig en egen uppfattning om företaget innan du bestläller, hur seriösa dom verkar etc.

Conceited GARAGET V.D.
11 oktober 2009 · 900 Inlägg

Nejjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj Har Beställt Därifrån I May 09 Har Fått Sakerna För En Vecka Sen!! Beställ Icke Därifrån!!

kika gärna på mina bilar
-----------------------------------------------------------
var glad över det du har.. innan du förlorar det..
Volvo xc70 "summum sport edition" (2014)
racertomten
12 oktober 2009 · 118 Inlägg

MaRcUs_BMW skrev:
Nejjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj Har Beställt Därifrån I May 09 Har Fått Sakerna För En Vecka Sen!! Beställ Icke Därifrån!!

jävlar ...skapligt lev.tid tongue men då får jag försöka hitta nått annat.. ingen som vet nån bra sida.? blir väll en renovering på motorn annars om jag itne hittar nån bra hemsida.! sad renovering är väll bra med..hehe:P

THEBADGUY Gorgilus addictus
12 oktober 2009 · 4 737 Inlägg

vet inte om du kollat på Tuningzone.pl?

Har hört en hel del gott om dom!

Allt för den där jävla hatten!
Hyundai i20 MHEV "Mild" (2021)
racertomten
13 oktober 2009 · 118 Inlägg

THEBADGUY skrev:
vet inte om du kollat på Tuningzone.pl?

Har hört en hel del gott om dom!

synd att dom inte hadde nått till Rx7 ...hitta inget iallfall.

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang