Usa blinkers hjälp

pluggolle
10 oktober 2009 · 7 Inlägg

hej hej har köpt ett par usa blinkers till min saab 9-3 aero  Hur kopplar jag in dom vart köper jag sånna socklar som jag behöver??? kan inte nån hjälpa mig vill gärna ha dom så dom lyser hela tiden pusss:)

Senast redigerat av pluggolle (10 oktober 2009)

luunggan
10 oktober 2009 · 956 Inlägg

pluggolle skrev:
hej hej har köpt ett par usa blinkers till min saab. Hur kopplar jag in dom vart köper jag sånna socklar som jag behöver??? kan inte nån hjälpa mig vill gärna ha dom så dom lyser hela tiden pusss:)

Blir nog lättare om du berättar vad det är för modell. Men vad jag vet så för att få lysande blinker klipper man av jorden till blinkersen och kopplar den till parkeringslysets plus. Ända nackdelen är att dom kommer blinka i otakt med dom andra blinkersna på bilen.

hur kan man jämnföra en volvo 740 mned en sierra helt olika bilar. de är som att jämnföra en katt och ett lejon i styrka ju:S
//snoddas
coffs
10 oktober 2009 · 29 Inlägg

Det är väl bara o åka till närmaste Saab återförsäljare och köpa socklar?
Så gjorde jag med min Volvo, fast hos Volvo återförsäljare då såklart :p

DouZter
11 oktober 2009 · 244 Inlägg

Finns att köpa hos Saab, art nr 44-68-906 på lamphållare och sen får du köpa 2 polig blinkerslampa som brukar finnas hos Volvo. Sen får du lämpligtvis dra ström från parkeringsljusen eller liknande. Lycka till

Volvo V70 2.5T "Blixten" (2005)
Overbost
25 oktober 2009 · 33 Inlägg

har usa blinkers lampor från sylvania.. verkar inte finnas någon återförsäljare i sverige.. Om någon vet någon som säljer sådan så vilja jag gärna veta.. smile

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang