1656
Sök

Boondock Saints 2

Os Difuntos
1 822 Inlägg
12 oktober 2009
Trådstartare
Hitta ingen lämplig tråd, men vem bryr sig dessa filmerna förtjänar ju en egen forumsdel. Nya trailern ute nu, skojar inte om att man är grymt sugen på att se den. Eller vad tror ni??? kommer den vara lika bra som ettan?

Titta å njut http://www.apple.com/trailers/sony_pict … saintsday/

Guns dont kill people, Chuck Norris kills people.

141 Inlägg
13 oktober 2009
Längtar!! bara den inte e sjukt överdriven bara, som uppföljare ibland är!!

Do not kill, do not rape, do not steal, these are principles that every man of every faith can embrace.
These are not polite suggestions,
these are codes of behavior and those of you that ignore them will pay the dearest cost!

KTM 660
537 Inlägg
13 oktober 2009
1an var ju svin rolig så ser fram emot 2an. Hoppas den ligger på samma nivå så den inte blir för överdriven som tidigare talare sa.

Pontiac Gto 69a
Volvo 740 90a projekt bil

475 Inlägg
13 oktober 2009
1an är så bra så jag har 2 KÖP kopior på den... en jag spelar.. en som är inplastad.. så bra är ettan

visa faller för grupptryck.. visa faller för laddtryck
Bättre med kartong trim än rasad motor

Evolution Garage
478 Inlägg
13 oktober 2009
e ju bara ett måste se. Några som vill haka på i Göteborg när det e premiär?

"En kropp sägs vara jämnt accelererad när den med utgång från vilande tillstånd förvärvar samma ökning i hastighet under lika tidsintervaller".
Galileo Galilei
(1564 - 1642)

1 002 Inlägg
13 oktober 2009
325i skrev:
Längtar!! bara den inte e sjukt överdriven bara, som uppföljare ibland är!!

+1

...

Byggd för metaldecibel o kärnkraftsmäll
661 Inlägg
13 oktober 2009
Fan nice tack Baca, denna ser jag sjukt fram emot , visste inte ens att det skulle komma en tvåa, älskar filmer som Bondock saints, som är gjord på en låg budget men är sinnesjukt bra.

Consider the god we could be without the grace
Once and for all
Diminish the sub principle and leave it's toxic trace
Once and for all !

224 Inlägg
13 oktober 2009
Första filmen är sjukt bra...  kommer garanterat att köpa tvåan när den kommer på DVD wink

DFFL
9 020 Inlägg
13 oktober 2009
Aldrig sett ettan trots att den kommit upp i diskussion lite då och då.
Nu är den iallafall på väg ner, i brevlådan alltså, typ, kanske.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

Diktator
968 Inlägg
13 oktober 2009
den såg riktigt överdriven ut... för hög budget har dödat dom flesta filmerna... tror inte på denna

1 582 Inlägg
13 oktober 2009
1:an är så otroligt j*vla bra, hoppas 2:an blir minst lika bra om inte bättre cool

121 Inlägg
14 oktober 2009
Mr_Redbull skrev:
e ju bara ett måste se. Några som vill haka på i Göteborg när det e premiär?

finns risk för antinge +4/+5

Verkar som att det är mer action i denna, men hoppas på ALLT att dom inte pajjar den!

9 108 Inlägg
14 oktober 2009
FireTraXX skrev:
Aldrig sett ettan trots att den kommit upp i diskussion lite då och då.
Nu är den iallafall på väg ner, i brevlådan alltså, typ, kanske.

Den måste du faktiskt se, sjukt bra film. Lätt inom topp 5 för mig alla kategorier.

Kollade trailern nu och visst verkar tvåan frän så jag ska såklart se den men jag tvivlar på att dom får in samma känsla i denna som dom hade i ettan, Rocco är ju inte med och farsan är mest fjantig med sina sex pickadoller hehe.. Tycker även dom ser riktigt gamla och slitna ut big_smile Det händer mycket på 10 år..

Här är trailern i HD-kvalité på Youtube: http://www.youtube.com/watch?v=CmDhSNssaOI

VW-nörd?
4 332 Inlägg
14 oktober 2009
Fan detta visste ja inte, grymt big_smile
Hoppas den blir lika underhållande som ettan, rå å manlig wink

DFFL
9 020 Inlägg
14 oktober 2009
Riktigt bra film, en hög 4/5.
Störde mig på två saker bara, tatueringarna på händerna är tydligt ritade med penna och maffiabossens italienska var urusel.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

13 Inlägg
15 oktober 2009
Spännande, det hade jag ingen aning om..
Bara att hoppas den är bra, men å andra sidan.. även om den bara är hälften så bra som ettan så skulle den ju ändå vara klart sevärd. Haha cool

VW-nörd?
4 332 Inlägg
15 oktober 2009
Passade på å se om ettan igår så man har den fräscht i minnet wink

Os Difuntos
1 822 Inlägg
15 oktober 2009
Trådstartare
Mortalis skrev:
Passade på å se om ettan igår så man har den fräscht i minnet wink

Samma här big_smile

Guns dont kill people, Chuck Norris kills people.

1 380 Inlägg
22 oktober 2009
värkar som den kan vara riktigt bra. men vet inte om den är bättre än ettan, dom satte ju ribban rätt högt där smile längtar efter och se nya smile

31 Inlägg
22 oktober 2009
Hade ingen aning om att en tvåa va påväg. Men som ni andra sagt, ettan är sjukt bra. Och deras dialekt gör filmen ännu bättre tongue
Tummarna upp för Boondock Saints. (Y)

Sök