Sökes: Exklusiv bil för bröllopstransport i Örebro

C-Quence
13 oktober 2009 · 2 Inlägg

Jag och min blivande fru gifter oss på nyårsafton och därmed söker vi efter en exklusiv bil - med/utan chaufför - att transporteras i på nyårsafton mellan kyrkan och festlokalen i Örebro.

Och eftersom det är vintersäsong, förstår jag att vissa bilmodeller och typer inte är i drift under denna period, men sedanmodeller som Audi A8/S8, BMW M5 & 7-serien, Chrysler C300 osv. och SUV'ar som BMW X6, Infiniti FX, Porsche Cayenne osv. kan ju tänkas vara i drift även under vintern...

Detaljer kring upplägget tar vi via PM/mail.

Förslag på bilar välkomnas och uppskattas!
Tack på förhand! smile

Bebben Legitimerad besserwisser
13 oktober 2009 · 921 Inlägg

Hyra en limo?

Grattis förresten. wink

C-Quence
13 oktober 2009 · 2 Inlägg

Tack!
Jo, vi har limo-alternativet som andrahandsval - vore dock trevligare att glida upp till festen i en lite finare bil... wink

Parts
13 oktober 2009 · 72 Inlägg

C-Quence skrev:
Tack!
Jo, vi har limo-alternativet som andrahandsval - vore dock trevligare att glida upp till festen i en lite finare bil... wink

I mina ögon är en limo lite mer traditionellt och finare än att komma inkörandes i en bmw X6. Men men, din dag du bestämmer big_smile

Boston
17 oktober 2009 · 183 Inlägg

haha finare bil? min jetta kommer rulla hela vintern! jag kör er järna;)

tyskt ska d va!
Helvete_racing Arg Snickare
17 oktober 2009 · 875 Inlägg

Annars letar du upp en bil här på garaget och frågar ägaren om din ide. Det finns nog många som skulle gå med på det.


Det här verkar vara en rolig kille!

http://www.garaget.org/?car=151121

Senast redigerat av volvo_r-optik (17 oktober 2009)

matteeee Ingen himmel är så blå som min
20 oktober 2009 · 2 974 Inlägg

Vad är budgeten? www.elitelimousine.se har en förlängd Chrysler 300C (vit), men dom har ju en bit att åka och det lär inte bli gratis. Dom har även en Hummer H3-limo.
Finns fler i Sverige som har Hummer och Chrysler-limos. Kolla på www.bokalimo.se

Senast redigerat av matteeee (20 oktober 2009)

/Mattias
Hyundai Kona Electric "This is the way" (2020)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang