16 oktober 2009
Trådstartare
Jag har ett problem med ljudet. Basen funkar alltid. men för de mesta så funkar inte ljudet alls. ibland får jag igång ljudet men kan slockna igen. Har märkt nu de senaste långkörningar att jag har fått igång ljudet efter ca 30min och sen funkat klockrent. Men för de mesta så får jag aldrig igång ljudet när jag startar bilen.
och det knäpper till i högra högtalarn bak varje gång ljudet inte funkar när jag sätter på den och stänger av den.
vad är de för fel? vad ska jag göra?