5100
Sök

Tips på bra lim till att klä om inredningen?

LillNaisarn
19 oktober 2009
Trådstartare
Som rubriken lyder så vill jag få lite bra tips på vad för limmer ni upplever fungerar bra till då man ska klä om inredningen? (Instrumentbräda,mittkonsoll och dyl).

Gärna hemsidor där man kan beställa respektive produkt.
Snabba svar uppskattas då jag hade tänkt beställa så man får det lagom till löningen smile

LillNaisarn
19 oktober 2009
Trådstartare
TT-Avant skrev:
http://www.topntrim.nu/lim.htm
Fastbond 30 funkar bra till det.

Tack för ditt tips. kom på precis efter jag skapade tråden att det finns en guide ang just detta under bilstereo delen så tog och kollade dära och såg det.

Blir att ta och kasta iväg ett mail till top N trim nu och beställa smile

12 086 Inlägg
19 oktober 2009
Dom där top n trim är inte klocka i huvet tongue
Jag har både ringt och mailat dom och dom svamlar som värsta haschmissbrukarna big_smile
Dom har ju uppenbarligen en del prylar (dock inte svart skumtyg) men aldrig att jag ringer o frågar om något igen tongue

LillNaisarn
19 oktober 2009
Trådstartare
JapMax skrev:
Jag har både ringt och mailat dom och dom svamlar som värsta haschmissbrukarna big_smile
Dom har ju uppenbarligen en del prylar (dock inte svart skumtyg) men aldrig att jag ringer o frågar om något igen tongue

Dom får vara vad dom vill bara dom kan skicka iväg Fastbond 30 lim åt mig så kvittar resten wink
Har mailat dom får se när man får svar smile

1 634 Inlägg
19 oktober 2009
JapMax skrev:

Det kallas skånska.

Numera Saab 9-5 Aero -00

12 086 Inlägg
19 oktober 2009
andreas_gbg_ skrev:
JapMax skrev:

Det kallas skånska.

Haha är de så smile
Lite märkligt kundbemötande hade dom tycker jag

200 Inlägg
19 oktober 2009
hehe dem känns lite oldstyle halvt när man var där och handla men hur trevliga som helst och fixa allt och förklara för en hur man skulle göra med allt. Så man kan bara rekommendera firman vidare smile

LillNaisarn
20 oktober 2009
Trådstartare
Guldis skrev:
hehe dem känns lite oldstyle halvt när man var där och handla men hur trevliga som helst och fixa allt och förklara för en hur man skulle göra med allt. Så man kan bara rekommendera firman vidare smile

Ja min uppfattning av dom (än så länge) är bara kanon!
Ställde en enkel fråga ang limmet och dom skrev en hel uppsats om allt rörande kring limmet och allt man bör tänka på (som jag aldrig annars skulle kommit på och fråga).

Nu är beställningen lagd iaf.
Kan inte säga annat än att det var kanon trevligt bemötande man fick från dom.

12 086 Inlägg
20 oktober 2009
Jaja jag är idioten tongue

Mot mig va dom fan inte trevliga iaf, jag kanske ringde en fredageftermiddag tongue

Sök