Mortalis skrev:
vadå glad om han kan skänka bort de, finns massvis med singstar spel till och buzz- spel, är det chippat dessutom + att tillbehören för spelen följer med, så är det definitivt värt lite.
Kolla lite på Tradera vad ps2or ligger på? Är det inte slim- varianten så skulle jag ta emot pengarna och vara nöjd
Tradera är inget vidare att kolla PS2-maskinpriser då:
1. Priserna är låga då det oftast köps utan att man sett dom i verkligheten/prövat.
2. Tradera accepterar inte chippade maskiner.
Vill man kolla priser är Blocket en mycket säkrare källa då priserna är fasta (prutbara dock).
Tradera styrs extremt mycket av tillgång och efterfrågan. Ibland kan man sälja väldigt billigt och ibland extremt högt (beroende på vad det är för dag och klockslag). Auktioner ger ingen bra bild av ett prisläge om man inte själv hade tänkt lägga ut samma sak på auktion.
Miljöpartistisk riksdagspolitiker: På vägen hit denna dag såg jag något sorgligt, jag såg en pingvin som bara låg ner vid sidan av cykelvägen, och jag förstod nästan direkt varför: bensinpriset är ju enbart på 14 kronor.......... Skulle det ligga på 50 kronor idag skulle pingvinen vara uppe och göra det pingviner gör..... Tänk på det kära församling....Tänk på det!