6329
Sök

Prisfråga chippad playstation2 med tillbehör.

2015 Dbakuten.
5 092 Inlägg
22 oktober 2009
Trådstartare
Kanske nån har en uppfattning om vad man kan sätta för pris på mina grejer. Har extremt dåligt koll själv och på blocket finns det ju alla olika priser.

grejerna jag har är iaf:

* chippad ps2
* 3 handkontroller
* 64mb minneskort
* 30 originalspel
* buzz-kontroller
* singstar mikrofoner
* plus en massa annat smågrejs som headset, usb minne med spel

konsolen och alla grejer är i toppskick.
fick ett bud av en kompis på 1300 och själv tycker jag det låter lite, men det kanske det inte gör??

en åsikt nån? smile

Svetsare
3 150 Inlägg
22 oktober 2009
1300 låter OK tycker jag.  Men försök pressa honom till 1500kr   tongue      Jag hade iallafall inte pröjsat mer än 1500kr för ett surt ps2 när man kan gå till närmsta Elgiganten eller Blocket.se och hitta ett Xbox 360 för några hundralappar till.

Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen.
Rushman: "Kör aldrig för fort, kör i den hastighet jag anser lämplig, vad det står på skyltarna skiter jag i."
http://www.youtube.com/ZonephoX

Fire And Silk
2 254 Inlägg
22 oktober 2009
Du ska vara glad om du slipper skänka bort det. Det är ju stenåldern tongue

Det viktiga är inte att ha rätt, utan att straffa de som har fel. ''Gustav Svensson''
Somliga kallar det lyx, Mercedes Benz kallar det för standard.

VW-nörd?
4 332 Inlägg
22 oktober 2009
vadå glad om han kan skänka bort de, finns massvis med singstar spel till och buzz- spel, är det chippat dessutom + att tillbehören för spelen följer med, så är det definitivt värt lite.
Kolla lite på Tradera vad ps2or ligger på? Är det inte slim- varianten så skulle jag ta emot pengarna och vara nöjd

9 108 Inlägg
22 oktober 2009
Hade hellre behållt det och haft kul någon gång om året än att göra sådan brakförlust wink

Du får nog ut mer om du säljer allt separat på tradera men vill du ha snabba pengar och aldrig använder det så varför inte.

2015 Dbakuten.
5 092 Inlägg
22 oktober 2009
Trådstartare
hehe ja hittade visst typ 30 brända spel till + några ps1 original spel tongue men det var en jobbar kompis som fick köpa det för 1300 nu så, heldre 1300 i fickan än ett spel som tar plats och samlar damm i tv möbeln smile

Saabifierad
2 031 Inlägg
25 oktober 2009
Mortalis skrev:
vadå glad om han kan skänka bort de, finns massvis med singstar spel till och buzz- spel, är det chippat dessutom + att tillbehören för spelen följer med, så är det definitivt värt lite.
Kolla lite på Tradera vad ps2or ligger på? Är det inte slim- varianten så skulle jag ta emot pengarna och vara nöjd

Tradera är inget vidare att kolla PS2-maskinpriser då:
1. Priserna är låga då det oftast köps utan att man sett dom i verkligheten/prövat.
2. Tradera accepterar inte chippade maskiner.

Vill man kolla priser är Blocket en mycket säkrare källa då priserna är fasta (prutbara dock).
Tradera styrs extremt mycket av tillgång och efterfrågan. Ibland kan man sälja väldigt billigt och ibland extremt högt (beroende på vad det är för dag och klockslag). Auktioner ger ingen bra bild av ett prisläge om man inte själv hade tänkt lägga ut samma sak på auktion.

Miljöpartistisk riksdagspolitiker: På vägen hit denna dag såg jag något sorgligt, jag såg en pingvin som bara låg ner vid sidan av cykelvägen, och jag förstod nästan direkt varför: bensinpriset är ju enbart på 14 kronor.......... Skulle det ligga på 50 kronor idag skulle pingvinen vara uppe och göra det pingviner gör..... Tänk på det kära församling....Tänk på det!

Roos
26 oktober 2009
Sålde mitt chippade ps2 med ett gäng tillbehör för 500;- för några dagar sedan.
Ville bli av med skiten som bara samlade damm - så använd dig av blocket, kolla vad andra satt för priser bara. Min telefon var inte tyst på två dagar.

414 Inlägg
28 oktober 2009
om du vill tjäna lite på det så sälj spelen var för sig på tradera och konsollen för sig samt kontrollerna för sig . kan nog komma upp i 3papp om du har tur tongue

Saab 9-5 Vector SportCombi BioPower 2.0t

Sök