Efterlyser person/personer som har vandaliserat min Infiniti i Hjärnarp

_Dolle_ Fortkörare
27 oktober 2009 · 1 101 Inlägg

Natten mellan söndag(26/10) och måndag(27/10) blev min bil vandaliserad i Hjärnarp, norr om Ängelholm Personen/Personerna repade hela vänstersidan med en kniv, skar hål i båda däcken på vänstersidan och sparkade i förardörren.

Behöver all hjälp för att få reda på vem det var som gjorde detta.

Mvh Dennis

Senast redigerat av _Dolle_ (27 oktober 2009)

Infiniti G35 Coupe "Back In Black" (2006)
crazzy Möbelutkörare
27 oktober 2009 · 358 Inlägg

Låter som de vore avundsjuka personer eller epa-raggare som vart i farten.

Hoppas du får reda på vem/vilka de är.

Livet är ett rent helvete, ingen kommer levande i från det.
Saab 9-3 (2001)
Rock-Star
29 oktober 2009 · 2 982 Inlägg

avundsjukan har slagit till. snorungar mobboffer eller föräldrar som är båda prostituerade och gravt alkoholiserade på soc

_Dolle_ Fortkörare
29 oktober 2009 · 1 101 Inlägg

Ja det låter som avundsjuka.. men där var mer sabbotage än min bil den kvällen.. sprängda brevlådor o söndersparkade staket... men jag ska nog få reda på vem det e... hjärnarp e inte en stor stad direkt..

Infiniti G35 Coupe "Back In Black" (2006)
Rock-Star
29 oktober 2009 · 2 982 Inlägg

bra där. när jag hade påhälsning så cyklade snorungarna iväg. jag löpte utan skor och strumpor och fick iväg en rörtång, flög förbi en av förövarnas huvud med 5cm avstånd.(jag hade väl tur då jag skulle fått problem om den träffat huvudet)
fick aldrig tag på skitungarna men terrorn slutade.
nu spränger de våran brevlåda varje år. men det kommer inte bli trevligt när jag catchar dem för nyår 09/10..

race Race For Fun!
29 oktober 2009 · 379 Inlägg

Så jäkla tråkigt hmm hoppas du får tag i idioterna ! väntar med bara på att något sådant ska hända ioch med att bilen står ute hela sommaren sad

R.I.P Paul Walker
Race 350Z For Fun
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang