Har ni playstation network account? (psn)

Neos
10 mars 2010 · 105 Inlägg

fler som spelar bf bad company 2?

Moser .-ϻΘϨƎЯ
11 mars 2010 · 1 313 Inlägg

jag spelar det, men har inte vågat gå online än haha, ska köra igenom på single först så ja får lite vana cool

Senast redigerat av Moser (11 mars 2010)

"Hellre en kråka i näsan, än en skata i sängen"
Crille77
11 mars 2010 · 251 Inlägg

Moser skrev:
jag spelar det, men har inte vågat gå online än haha, ska köra igenom på single först så ja får lite vana cool

Det är lugnt, jag é kass som f-n online. Men det är roligt endå, trots att mitt lag av någon lurig anledning alltid torskar hahahaha.
Tycker inte att man lär sig så mycket via karriärläget faktiskt. Allt går så mycket långsammare där. Online måste man vara grymt fokuserad hela tiden hehe

psn: det_e_jag
Bara adda så kan vi lära oss ihop :-)

Allt Som Är Ditt Är Mitt Och Allt Som Är Mitt Ger Du F-n I!
Challe666 Rockabilly
11 mars 2010 · 99 Inlägg

Crille77 skrev:

Moser skrev:
jag spelar det, men har inte vågat gå online än haha, ska köra igenom på single först så ja får lite vana cool

Det är lugnt, jag é kass som f-n online. Men det är roligt endå, trots att mitt lag av någon lurig anledning alltid torskar hahahaha.
Tycker inte att man lär sig så mycket via karriärläget faktiskt. Allt går så mycket långsammare där. Online måste man vara grymt fokuserad hela tiden hehe

psn: det_e_jag
Bara adda så kan vi lära oss ihop :-)

Där måste jag faktiskt hålla med om att de inte är någon större ide å lira SP för å bli bättre på MP, anledningen är väldigt simpel, en dator styrd gubbe är väldigt förutsägbar medans en annan spelare kan göra det han vill å följer inte något direkt mönster, så vill du bli bätre föreslår ja att du lirar online ett tag winksmile

M.v.h // Challe
Volvo v70 (2008)
Mr_ChriL Polestar
11 mars 2010 · 155 Inlägg

Allt går så mycket bättre när man har vunnit lasersiktet till sina vapen. Och vill ni få mycket poäng så ska ni åka helekopter eller vara medic samt så vid en kulsprutare med skydd wink

Volvo S60 R-design "Black edition" (2014)
Martin81
11 mars 2010 · 1 232 Inlägg

gta 4 och need 4 speed pro street, gt5 prologuge "i väntan på 5:AN"

yea112 e mitt namn. vi synes folk!

EmilGustavsson
11 mars 2010 · 97 Inlägg

lownslow skrev:
gta 4 och need 4 speed pro street, gt5 prologuge "i väntan på 5:AN"

yea112 e mitt namn. vi synes folk!

Lägger till dig smile

Är man tyst så säger man inget och säger man något, då tystnar man efter ett tag och går därifrån..
BlauMes
11 mars 2010 · 1 801 Inlägg

lownslow skrev:
gta 4 och need 4 speed pro street, gt5 prologuge "i väntan på 5:AN"

yea112 e mitt namn. vi synes folk!

Ska försöka komma ihåg att lägga till dig. Har också gt5p i väntan på 5an tongue Vad tycker du om prologuen? smile

Saab 9-3 (2008)
EmilGustavsson
12 mars 2010 · 97 Inlägg

BlauMes skrev:

lownslow skrev:
gta 4 och need 4 speed pro street, gt5 prologuge "i väntan på 5:AN"

yea112 e mitt namn. vi synes folk!

Ska försöka komma ihåg att lägga till dig. Har också gt5p i väntan på 5an tongue Vad tycker du om prologuen? smile

Prologen är helt okej men 5an kommer bli super big_smile

Är man tyst så säger man inget och säger man något, då tystnar man efter ett tag och går därifrån..
BlauMes
12 mars 2010 · 1 801 Inlägg

EmilGustavsson skrev:

BlauMes skrev:

lownslow skrev:
gta 4 och need 4 speed pro street, gt5 prologuge "i väntan på 5:AN"

yea112 e mitt namn. vi synes folk!

Ska försöka komma ihåg att lägga till dig. Har också gt5p i väntan på 5an tongue Vad tycker du om prologuen? smile

Prologen är helt okej men 5an kommer bli super big_smile

Jo hoppas på det! smile Vill se mer av WRC läget dom lagt till smile
Synd att det tar sån tid bara..

Saab 9-3 (2008)
falloutboy
12 mars 2010 · 1 723 Inlägg

jag spelar bl a bad company 2 och gamla battlefield 1943.

lägg till leoben_conoy om ni vill panga lite. smile

Tunderbird
21 mars 2010 · 170 Inlägg

finns på namnet J_skantz
lirar gt5 prologuge, modern warfare 2

V8 Power
Ford Thunderbird "Fågel" (1994)
Moser .-ϻΘϨƎЯ
22 mars 2010 · 1 313 Inlägg

BurninDices skrev:

Crille77 skrev:

Moser skrev:
jag spelar det, men har inte vågat gå online än haha, ska köra igenom på single först så ja får lite vana cool

Det är lugnt, jag é kass som f-n online. Men det är roligt endå, trots att mitt lag av någon lurig anledning alltid torskar hahahaha.
Tycker inte att man lär sig så mycket via karriärläget faktiskt. Allt går så mycket långsammare där. Online måste man vara grymt fokuserad hela tiden hehe

psn: det_e_jag
Bara adda så kan vi lära oss ihop :-)

Där måste jag faktiskt hålla med om att de inte är någon större ide å lira SP för å bli bättre på MP, anledningen är väldigt simpel, en dator styrd gubbe är väldigt förutsägbar medans en annan spelare kan göra det han vill å följer inte något direkt mönster, så vill du bli bätre föreslår ja att du lirar online ett tag winksmile

Nu är jag ute å spelar online, går väldigt bra kör mkt squad deathmatch å ligger ca 15  kills per omgång i snitt, känns helt okej för jag började i lördags, har fått dille på att kniva å samla dogtags big_smile

om nån vill addda mig, heter Resom84

"Hellre en kråka i näsan, än en skata i sängen"
Martin81
31 oktober 2010 · 1 232 Inlägg

senaste nedladdat är: need 4 speed hot pursuit! grymt! men jag behöver en vän på onlinen för att kunna fortsätta med nästa bana nån som känner sig sugen att slå mitt record! synes senare ikväll isåfall.
yea112 heter jag. gt5 är oxå förhandsbokat så som detta.

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang