Vad är det för storlek på orginalhögtalarna i hatthyllan på en 854-96:a? Eller rättare sagt, vad passar utan modifikation?
Har försökt läsa mej till det här, men tyvärr så é det lite för många "som vet"...vilket resulterar i att hur mycket man än söker å läser här på forumet så får man inget svar ändå...
Tacksam för hyfsat snabbt svar, då jag hade tänkt att åka å handla nu idag...vill bara veta, så jag kan kolla lite på nätet innan jag bestämmer mej
Mvh Andreas
Den som ingen turbo har, han får åka utan bar.. :)
Mät hålet rakt över och kolla måttet, inte svårare än så. Tror att det är 6,5" fast verkar som om det är olika på olika årsmodeller, min 95:a är det det på i alla fall.
i volvos original låder går det att klämma in en 5*7" högtalare Har du bara det runda hålet i hatthyllan passar 6,5" högtalare med en normalstor magnet.
i volvos original låder går det att klämma in en 5*7" högtalare Har du bara det runda hålet i hatthyllan passar 6,5" högtalare med en normalstor magnet.
mvh mackan
har det runda hålet....får bli ett par 6.5":s då
Ha en fortsatt bra dag//Andreas
mvh mackan
har det runda hålet....får bli ett par 6.5":s då
Ha en fortsatt bra dag//Andreas
Kan ju säga som så...även att jag har det runda hålet, så passade dom inte...så blir att åka ner å byta till nåt annat