Funderar på att åka dit natten mellan fredag/lördag med pilsnerbilen.
Någon som vet hur känsliga polisen är med bilarna där borta? Lätt att man får ombes. om bilen är lite halvdassig? (Är ju trots allt en pilsnerbil)
Och antar att de brukar vara cruising, speciellt på lördagen? Hur hårda är poliserna då? (Gissar på att ingen av mina passagerare kommer sitta i dörrarna pågrund av kylan, så de är ju skönt)
Funderar på att åka dit natten mellan fredag/lördag med pilsnerbilen.
Någon som vet hur känsliga polisen är med bilarna där borta? Lätt att man får ombes. om bilen är lite halvdassig? (Är ju trots allt en pilsnerbil)
Och antar att de brukar vara cruising, speciellt på lördagen? Hur hårda är poliserna då? (Gissar på att ingen av mina passagerare kommer sitta i dörrarna pågrund av kylan, så de är ju skönt)
beror ju på, var ju några stycken som fick böter förra året, för breda hjul, gul strålkastarfilm på lysena m.m
idag åker folk runt i stan redan själv så blir det en liten sväng imorgon kväll och på lördag blir det coop
Va nere på maxi idag och handlade..såg då att dom hade satt upp några cement klumpar..ganska så stora..tror dom planerar att spärra av parkeringarna..coop vet jag inte hur det ser ut på.
Ang vädret så har det småregnat hela dagen idag..men enligt smhi så ska det bli fint på fredag/lärdag