Ang. fälgen innan, men Ace, Oxxo Bond, är det modellen före eller efter Hunter?? Tkr Ace Hunter´s centrum liknar hans fälgar mer än Bond-modellen
Nu får du allt bestämma dig!
Eh va?
Det står ju för fan Oxxo på centrumkåpan och fälgmodellen heter Latino. Det jag skrev under var menat mot den svarte S60n..
Kan ju skriva detta också då..det är med Ace och Oxxo är en ren jävla djungel, för att inte tala om alla namnen. Till en början var Oxxo krom-modellerna av Acefälgarna, Ace Tyson som var silvriga hette Oxxo Tyson i krom-modellerna.
Nu verkar det finnas dubbla namn.
Sen brukar dom byta namn på dom hux flux, Ace Tyson har hetat Ace Scott och Ace Trend, om det är olika namn beroende på land dom säljs i vet jag inte.
Någon somvet vad detta är för fälgar? Jag har bara hittat såna som ser nästan identiska ut men skiljer sig vid t.ex. bulthålen. Jag kan tillägga att dessa är 22". Många liknande jag har hittat finns inte i så stora
Någon somvet vad detta är för fälgar? Jag har bara hittat såna som ser nästan identiska ut men skiljer sig vid t.ex. bulthålen. Jag kan tillägga att dessa är 22". Många liknande jag har hittat finns inte i så stora
Tacksam för hjälp!!
M.v.h. Emil
ser ut som omlackerade zito milano eller zito gtr , lite kass vinkel