6330
Sök

Dataproblem hjälp!

464 Inlägg
20 november 2009
Trådstartare
Hjälper en kompis att instalera om win xp, det är ett integrerat ljudkort och jag har inga skivort att instalera med, finns det något program eller liknande man kan använda till hjälp eller måste jag in i datorn för å reda ut vad mderkort det är?

Vorsprung durch Technik
2 432 Inlägg
20 november 2009
lixer skrev:
Hjälper en kompis att instalera om win xp, det är ett integrerat ljudkort och jag har inga skivort att instalera med, finns det något program eller liknande man kan använda till hjälp eller måste jag in i datorn för å reda ut vad mderkort det är?

lättaste är ju att ta reda på vad de är för moderkort..  är de  hemma bygge lr märkes dator?

464 Inlägg
20 november 2009
Trådstartare
det är nog hemmabygge tror jag.

fyrkrafsare
1 443 Inlägg
20 november 2009
tillverkare och modell står tryckt på moderkortet, gå in på tillverkarens hemsida och ladda ner drivrutin till rätt kort, installera - klart

Riktiga bilar är fyrhjulsdrivna...
Numera leg. grusligist!

Vorsprung durch Technik
2 432 Inlägg
20 november 2009
TS_quattro skrev:
tillverkare och modell står tryckt på moderkortet, gå in på tillverkarens hemsida och ladda ner drivrutin till rätt kort, installera - klart

ja ta reda på  vad för  moderkort  och  sök på tillverkarens hemsida dom borde ha rätta drivrutiner smile

VW-nörd?
4 332 Inlägg
20 november 2009
Ladda ner gratisprogrammet CPU-Z så får du veta allt du behöver veta om ditt moderkort och annan viktig utrustning.
Sök sen på modellnamnet o dra ner drivisar

Sök