Julklappstråden 2009, vad ska du köpa?

Neos
22 november 2009 · 105 Inlägg

Kanske är lite tidigt ute men jag känner att jag redan nu börjar få lite panik över vad jag igentligen ska köpa till alla. I år har jag faktiskt 0 fantasi så jag tänkte kolla vad ni ska köpa till era anhöriga.

Neos
22 november 2009 · 105 Inlägg

ja det funkar ju faktiskt. tänkte köpa 2st presentkort på gina tricot till min flickväns systrar. borde gå hem smile

IceEyes Varningar: För många..
22 november 2009 · 2 552 Inlägg

Inget alls. Avskyr julen och allt vad den innebär (Frånsett maten)

Sing loud and clear until the game is done, sing Chelsea everyone
steifan DR!FTT3KN!K3R
22 november 2009 · 10 427 Inlägg

Detta året har man äran att få 0kr i inkomst/studiemedel utbetalat i december.
Lär ju inte bli många julklappar inköpta dvs wink

CruiZin Hemlös
22 november 2009 · 321 Inlägg

Trisslotter eller nö big_smile

Turboladdad gräsklippare i ratrod stuk ;) Mer bilder i fotoalbumet.
Dock är den ur funktion nu. Inväntar motorbyte. Suzuki Bandit 600cc...
STIGA BANDIT!
Simon_84
22 november 2009 · 142 Inlägg

Skickade efter massa krigsböcker idag som pappa ska få.

WoozyDozz
22 november 2009 · 918 Inlägg

Presentkort eller nåt =P

NoLimit_ Avstängd
22 november 2009 · 36 Inlägg

Köpte detta till min kusin som är värsta lambofreaken kalendern var fulladdad med fräcka fartbilder. Yttligare något till hans gigantiska samling. Lägg märket till att detta är årets upplaga och inte föregående.
http://carcity.se/275/783/Fira-jul-med-tjur.html

Älskar allt som har med bilar att göra och finns på de flesta bilsajter ni hittar mig under namnet NoLimit
FireTraXX DFFL
22 november 2009 · 9 020 Inlägg

NoLimit_ skrev:
Köpte detta till min kusin som är värsta lambofreaken kalendern var fulladdad med fräcka fartbilder. Yttligare något till hans gigantiska samling. Lägg märket till att detta är årets upplaga och inte föregående.
http://carcity.se/275/783/Fira-jul-med-tjur.html

Duly noted, hade varit rätt taskigt att ge honom/henne 2009 års kalender i DECEMBER...

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.
NoLimit_ Avstängd
22 november 2009 · 36 Inlägg

FireTraXX skrev:

NoLimit_ skrev:
Köpte detta till min kusin som är värsta lambofreaken kalendern var fulladdad med fräcka fartbilder. Yttligare något till hans gigantiska samling. Lägg märket till att detta är årets upplaga och inte föregående.
http://carcity.se/275/783/Fira-jul-med-tjur.html

Duly noted, hade varit rätt taskigt att ge honom/henne 2009 års kalender i DECEMBER...

Ha,ha, ja men var ju förra årets present den här är helt ny. Vet inte om den nya upplagan går hem iår igen. Han är verkligen ett riktigt freak asså.

Älskar allt som har med bilar att göra och finns på de flesta bilsajter ni hittar mig under namnet NoLimit
Neos
23 november 2009 · 105 Inlägg

NoLimit_ skrev:
Köpte detta till min kusin som är värsta lambofreaken kalendern var fulladdad med fräcka fartbilder. Yttligare något till hans gigantiska samling. Lägg märket till att detta är årets upplaga och inte föregående.
http://carcity.se/275/783/Fira-jul-med-tjur.html

faktiskt en väldigt bra idé till någon som är bilintresserad. tänkte skriva ut en egen kalender på fotopapper till familjen med lite roliga bilder varje månad.

Roos
23 november 2009 ·

Sprit och öl. Det blir alla glada utav att få, oavsett kön. Perfekt när man är totalt fantasilös och hatar att "shoppa/handla".

Neos
24 november 2009 · 105 Inlägg

ännu en julklapp inköpt. till syrran, dvd box vänner.
en annan sak jag tänkte ge bort till familjen är en egen komponerad kalender för 2010 med lite bilder man tagit under året.

FordeveR www.klockren.nu
24 november 2009 · 476 Inlägg

Tänkte köpa ett ps3 slim till mig själv smile till dom andra har jag ingen aning va de blir..

vah, gick de för fort?...nä, de tror jag inte!
HansN83 x40
24 november 2009 · 1 209 Inlägg

för mej blir d thailand.. gött kommer att bli.. åker 24 december...

Volvo S40 turbo.
Volvo V70 2,5FT "R- Design" (2011)
Neos
24 november 2009 · 105 Inlägg

FordeveR skrev:
Tänkte köpa ett ps3 slim till mig själv smile till dom andra har jag ingen aning va de blir..

jag går och tänker i samma banor faktiskt.

Bjork OEM <3
25 november 2009 · 6 957 Inlägg

Vi har börjat med maxbelopp så att vi kan spara/unna oss sjävla saker ist. vilket jag sj. tkr är skitbra.

Far ska väl få sig lite nya pocketböcker (deckare) nån vet en bra deckare som är nysläppt?
Mor får väl nåt till hemmet (typ Design House Sthlm, m.fl)
Syster, hmm presentkort på IKEA?
Syrrans ungar, LEGO, Bilar och dockor
Flickvän, vet ej? hon vill ju ha massor
Mor- och farföräldrar, blommor och lotter!

Till mig sj.
En drös med saker till Golfen big_smilebig_smile

OEM <3
Nexius
25 november 2009 · 414 Inlägg

blir samma sak som varje år
en ask chocklad och en redig flaska starkt till pärona .
funkar varje år sen slipper man ha dom tjatandes om att man inte köper nått åt dom på jul tongue

Saab 9-5 Vector SportCombi BioPower 2.0t
Hexenhammer Webmaster/trummis på heltid
25 november 2009 · 1 874 Inlägg

Ska väl köpa en datorsladd till min flickvän, eftersom att katterna bet sönder hennes, haha. Snabbt och enkelt! big_smile

Conceited GARAGET V.D.
25 november 2009 · 900 Inlägg

e det nån som kan ge mig tips på vad man kan köpa till svärmor?? hmm

åt tjejen köpte jag en kläning o stövlar.. duger d tror ni?

kika gärna på mina bilar
-----------------------------------------------------------
var glad över det du har.. innan du förlorar det..
Volvo xc70 "summum sport edition" (2014)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang