Jag spyr på både aftonhoran och expressen. Står så otroligt mycket skit, och dom gör verkligen en höna av en fjäder. Nej tack, och värst av allt är när folk tror på skiten som skrivs!
Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen. Rushman: "Kör aldrig för fort, kör i den hastighet jag anser lämplig, vad det står på skyltarna skiter jag i." http://www.youtube.com/ZonephoX
Aftonbladet.se får min dator att låta som ett kärnkraftverk, fattar inte varför dom ska göra den så förbannat tungladdad.
Tycker inte om någon av dom, omöjliga att söka på också.. Kollar jag någon kollar jag nog aftonbladet, kikar oftast på rubrikerna man ser på startsidan (superstart.se)
Aftonbladet.se får min dator att låta som ett kärnkraftverk, fattar inte varför dom ska göra den så förbannat tungladdad.
Tycker inte om någon av dom, omöjliga att söka på också.. Kollar jag någon kollar jag nog aftonbladet, kikar oftast på rubrikerna man ser på startsidan (superstart.se)
Om din dator har svårt att klara av Aftonbladet är den lite för seg va?
Det är inga problem att ladda sidan det är bara det att processorfläkten snurrar på som aldrig förr. Även när jag ska titta på HD-filmer t.ex. (P4 3,4ghz med 2gb ram för övrigt)
Det är inga problem att ladda sidan det är bara det att processorfläkten snurrar på som aldrig förr. Även när jag ska titta på HD-filmer t.ex. (P4 3,4ghz med 2gb ram för övrigt)
HD-filmerna kan jag förstå men att den varvar upp för att klara av AB är lite sjukt. Dags för ny dator?