Turbon är i princip samma dock så är de vridna lite olika så de passar inte bolt-on. Magnetventilen passar. Styrboxen passar rent fysiskt men du bör ha ett program gjort för 9000. Förmodligen är det även startspärr på bilarna så de kommer inte starta om du byter box.
Turbon är i princip samma dock så är de vridna lite olika så de passar inte bolt-on. Magnetventilen passar. Styrboxen passar rent fysiskt men du bör ha ett program gjort för 9000. Förmodligen är det även startspärr på bilarna så de kommer inte starta om du byter box.
Ok tack så mycket då kan jag iaf ta mvn då återigen tack
Inte bättre att plocka allt från en 9000 istället? Fast, är inte ltt samma turbo som ftt? Eller jag har missat något? För vad jag vet så är det väl samma, bara det att ltt går på GLT?
Inte bättre att plocka allt från en 9000 istället? Fast, är inte ltt samma turbo som ftt? Eller jag har missat något? För vad jag vet så är det väl samma, bara det att ltt går på GLT?
Jag menade om det inte är bättre att hitta en turbo från en 9000 så den passar rakt av, så du slipper modda något för att få dit den. Och GLT = grundladdtryck
Jag menade om det inte är bättre att hitta en turbo från en 9000 så den passar rakt av, så du slipper modda något för att få dit den. Och GLT = grundladdtryck
ja ja, men tänkte om den hade passa från 900an så hade jag kunna tagit den turbon nu gjorde den inte det så då låter jag det vara
Tror inte det funkar att byta styrbox mellan dessa 2 modeller, har något att göra med hastighetssignalen som på 9000 tas via v-lådan och 900an har på Abs kransen bak.