Nu har det gått lite segt framåt med för mycket att göra så jag har inte hunnit vara i garaget särskillt mycket, men lite har jag hunnit med
Diffen före svetsning, Har tagit bort fjäderbrickorna bakom drivaxeldreven, och istället satt dubbla av dom skålade schims brickorna på dom andra 2 dreven, sen pressat isär dreven med kilar, allt för att få dreven så rakt som möjligt vid svetsning
![https://www1.garaget.org/gallery/archive/125922/large/937628_4v1t7k.jpg]()
Och här är diffen färdigsvetsad
![https://www1.garaget.org/gallery/archive/125922/large/937629_wuzhe6.jpg]()
Distans adaptrarna harvfärdiga som fixar camber problem och ger ställbar styrvinkel samt 2 olika inställningar om man vill ha paralell steer eller true ackeman. Alu plattan var bara en test för att se att allt stämde
![https://www1.garaget.org/gallery/archive/125922/937630_sbcdjv.jpg]()
Krängningshämmare inköpta, från höger turbons original 21mm / 960:s 23mm / 25mm både fram och bak Pulverlackade och klara
![https://www1.garaget.org/gallery/archive/125922/large/937631_4x7bf3.jpg]()
Koni dämparna kortade ganska ordentligt, både kolvstången och dämparkroppen
![https://www1.garaget.org/gallery/archive/125922/large/937632_qvzkx6.jpg]()
Botten på coliovers avkapade och igensvetsade
![https://www1.garaget.org/gallery/archive/125922/large/937633_zmzj73.jpg]()
Färdiga coilovers, nu ska dom bara ytbehandlas med elförzinkning
![https://www1.garaget.org/gallery/archive/125922/large/937634_mkytlw.jpg]()