Vem ser på tv-serien " Ullared " ? :D

Glansen
30 november 2009 · 1 310 Inlägg

Vem ser på den ? cool

Morgan e grym big_smile

Snitch Ointresserad.
30 november 2009 · 936 Inlägg

Morgan rockar fett ja!

Teabag appreciation club.
FoXoN
30 november 2009 · 502 Inlägg

Det är en rolig serie, specillt Kjell ! Kolla här : http://www.jesper.nu/filmer/wtf/6523-Ul … r_grillen/ big_smilebig_smile

Marcus_89 Biltokig elektriker
30 november 2009 · 3 352 Inlägg

Grym serie tongue Morgan såg lite skitnödig ut efter att ha åkt hot-rod tongue

Remiss
30 november 2009 · 1 339 Inlägg

Fattar inte hur man kan se sån skit

ImprezaGC8
30 november 2009 · 373 Inlägg

Rose-Marie och Kjell är ju veckans höjdpunkt, jag förstår att Kjell har alkisnäsa...

Morgan tycker jag mest synd om... roll

Senast redigerat av ImprezaGC8 (30 november 2009)

LIVINL0UD
30 november 2009 · 1 582 Inlägg

Haha klockren serie, diggar både Morgan och Kjell big_smile

Jimmy_N Makaronborrare
30 november 2009 · 993 Inlägg

Morgan tycker att sin Bmw 318 e36 är status tongue

Mr_ChriL Polestar
30 november 2009 · 155 Inlägg

Tycker synd om Morgan, kolla bara på det här klippet: http://www.aftonbladet.se/webbtv/noje/s … start=1495

Volvo S60 R-design "Black edition" (2014)
Micksson
30 november 2009 · 343 Inlägg

Tycka synd om honom? Han står och snackar om att han inte lyckas i världen, att arbetslösa människor är slappa och fan vet vad han säger.
Nissen har ett stort hus som han bor själv i, en bil och ett jobb som han verkar tycka om... Mitt "tycka-synd-om-Morgan" försvann när han började jiddra om att arbetslöshet var ren slapphet osv.

Patrick-1986 Avstängd
1 december 2009 · 4 Inlägg

Ser folk verkligen på det skit programet

baca Os Difuntos
1 december 2009 · 1 822 Inlägg

Manhunt skrev:
Tycka synd om honom? Han står och snackar om att han inte lyckas i världen, att arbetslösa människor är slappa och fan vet vad han säger.
Nissen har ett stort hus som han bor själv i, en bil och ett jobb som han verkar tycka om... Mitt "tycka-synd-om-Morgan" försvann när han började jiddra om att arbetslöshet var ren slapphet osv.

Ja verkligheten svider eller hur..

Guns dont kill people, Chuck Norris kills people.
Hamilton
1 december 2009 · 8 864 Inlägg

Har sett ett avsnitt och tycker att det var som övrig Reality-TV bara skit.
Varför ska man tycka synd om Morgan?
För att han lyckats göra bra affärer och köpt sig ett stort hus och några jorden runt-resor för endel av vinsten eller vad syftar ni på?

Det med arbetslösheten stämmer till en del men kanske lite fel formulerat

Senast redigerat av Hamilton (1 december 2009)

Fotograf på tierpidag.se
AcesHigh666 The devil is a looser and he´s my bitch!
1 december 2009 · 1 948 Inlägg

baca skrev:
Ja verkligheten svider eller hur..

Vad menar du?

Hamilton skrev:
Det med arbetslösheten stämmer till en del men kanske lite fel formulerat

Stämmer INTE ETT SKIT!!! dem enda som påstår det var arbetslösa senast på 70 och 80 talet där man kunde sluta ett jobb på förmiddagen och ha ett nytt på eftermiddagen, eller så är det fok som bara haft "rent flyt".

Vart själv arbetslös i nära på 2,5 år innan jag fick tag på mitt nuvarande deltidsjobb. Jag blir riktigt förbannad när folk som inte har en aning om hur arbetsmarknaden ser ut idag står och snackar skit och tror sig vara så jävla duktiga för att dem haft jobb i 20 år.

Hade vi haft allt lika enkelt och serverat på silverfat så att man bara välja och vraka bland jobb som man kunde på den tiden så hade minsann läget sett annorlunda ut..

On-topic: Nej serien verkar totalt värdelös som alla "så kallade" reality-serier där allt går efter manus.

Senast redigerat av AcesHigh666 (1 december 2009)

Before you criticize someone, you should walk a mile in their shoes. That way, when you criticize them, you're a mile away and you have their shoes.
Mazda MX-5 "Happy Go Lucky" (1992)
MilleN
1 december 2009 · 9 108 Inlägg

Det enda som är bra med skiten är livsnjutaren Kjell wink

Hamilton
1 december 2009 · 8 864 Inlägg

AcesHigh666 skrev:

baca skrev:
Ja verkligheten svider eller hur..

Vad menar du?

Hamilton skrev:
Det med arbetslösheten stämmer till en del men kanske lite fel formulerat

Stämmer INTE ETT SKIT!!! dem enda som påstår det var arbetslösa senast på 70 och 80 talet där man kunde sluta ett jobb på förmiddagen och ha ett nytt på eftermiddagen, eller så är det fok som bara haft "rent flyt".

Vart själv arbetslös i nära på 2,5 år innan jag fick tag på mitt nuvarande deltidsjobb. Jag blir riktigt förbannad när folk som inte har en aning om hur arbetsmarknaden ser ut idag står och snackar skit och tror sig vara så jävla duktiga för att dem haft jobb i 20 år.

Hade vi haft allt lika enkelt och serverat på silverfat så att man bara välja och vraka bland jobb som man kunde på den tiden så hade minsann läget sett annorlunda ut..

On-topic: Nej serien verkar totalt värdelös som alla "så kallade" reality-serier där allt går efter manus.

Men läs vad jag skriver! Det med arbetslösheten stämmer till en del men kanske lite fel formulerat

Fotograf på tierpidag.se
baca Os Difuntos
1 december 2009 · 1 822 Inlägg

AcesHigh666 skrev:

baca skrev:
Ja verkligheten svider eller hur..

Vad menar du?

Hamilton skrev:
Det med arbetslösheten stämmer till en del men kanske lite fel formulerat

Stämmer INTE ETT SKIT!!! dem enda som påstår det var arbetslösa senast på 70 och 80 talet där man kunde sluta ett jobb på förmiddagen och ha ett nytt på eftermiddagen, eller så är det fok som bara haft "rent flyt".

Vart själv arbetslös i nära på 2,5 år innan jag fick tag på mitt nuvarande deltidsjobb. Jag blir riktigt förbannad när folk som inte har en aning om hur arbetsmarknaden ser ut idag står och snackar skit och tror sig vara så jävla duktiga för att dem haft jobb i 20 år.

Hade vi haft allt lika enkelt och serverat på silverfat så att man bara välja och vraka bland jobb som man kunde på den tiden så hade minsann läget sett annorlunda ut..

On-topic: Nej serien verkar totalt värdelös som alla "så kallade" reality-serier där allt går efter manus.

Det jag menar är att Morgan har så jävla rätt.. Det finns jobb där ute i landet men av nån jävla anledning är svenskar så jävla stolta så dom kan inte tänka sig att jobba med vad som helst. Om det inte finns nått jobb inom it, verkstad, eller nått annat som verkar roligt får man väl för helvete ta ett städjobb eller Mcdonalds. Svälj eran jävla stolthet och börja jobba/studera. Nu finns det säkert folk som klagar "åhhh det finns inga jobb här i tex Ronneby" Nej det kanske det inte gör, då finns det två alternativ pendla eller flytta.

Guns dont kill people, Chuck Norris kills people.
MilleN
1 december 2009 · 9 108 Inlägg

Nu handlar inte denna tråden om politik utan ett tv-program så lägg ner annars låses tråden.

Mortalis VW-nörd?
1 december 2009 · 4 332 Inlägg

Ser det ja.

MrL Med lem
1 december 2009 · 624 Inlägg
Somliga kallar det lyx, Lexus kallar det för standard. ♠
LexusOwnersClub.se
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang