1 december 2009
Trådstartare
Är väldigt grön vad gäller allt med bilar, så har lite frågor angående vad man ska sätta in för ljud i en saab 9-3 för att få ett bra omfång och djup bas utan att slänga hur mycket pengar som helst.
Tex, vad rekommenderar ni för huvudenhet, framsystem, bakssystem, baslåda, steg etc.
Mvh Bigfish