smidigast måste ju vara o ta traktor körkort? bara teori, så slipper man prövotiden
fel.. det är inget körkort på samma sätt som de vanliga abcde korten.. Traktorkort är lite mer som ett truckkort och ett truckkort slipper man ju ingen prövotid med.. Så du får inte kortare prövotid från b kortet sen.
traktor kort vill ja inte ha då ä de ju smidigare att ta för lätt mc då får man ju både köra traktor o motorcykel:)
Kostar väl inte så långt ifrån ett vanligt körkort. var också på väg att ta A kortet. från 3-5 tusen har jag för mej det skulle kosta, beroende på lektioner.
traktor kort vill ja inte ha då ä de ju smidigare att ta för lätt mc då får man ju både köra traktor o motorcykel:)
Kostar väl inte så långt ifrån ett vanligt körkort. var också på väg att ta A kortet. från 3-5 tusen har jag för mej det skulle kosta, beroende på lektioner.
okej de ä ju inte så farligt..
kom dessutom på att ja lika gärna kunnat gå över gatan o fått reda på de
bor nämligen granne me dom som äger bilskolan här i kristinehamn
han får väl ändå inte kortare prövotid som nån sa? han har väl ändå som vanligt 2 år... alltså från 16 - 18 eller 18 - 20 what ever... beroende på vad du tar först. Traktorkort räknas inte tror jag...
han får väl ändå inte kortare prövotid som nån sa? han har väl ändå som vanligt 2 år... alltså från 16 - 18 eller 18 - 20 what ever... beroende på vad du tar först. Traktorkort räknas inte tror jag...
jo men de va ju de ja menade man får ju ingen ny när man tar b-kortet om ja har fattat rätt