Vilka djur har ni kört på?

FireTraXX DFFL
11 maj 2007 · 9 020 Inlägg

Jag har dödat en kanin och ett hundratal fåglar (Känns det som).
Inget större änsålänge.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.
NeQu
11 maj 2007 · 19 Inlägg

klippte en hare med brorsans s60 t5 ,första dagen på hans semester , 180 km/h rakt in i fronten, vilket resulterade i att volvo hade bilen i 3 veckor å reparationskostnader på 26600 tacka gud för försäkringar!!!
tongue

stylinguffe Egen företagare
11 maj 2007 · 201 Inlägg

Några renar har det blivit,en hund,några harar....,varit nära att köra på en älg också

Eliza Tro inte allt du hör om mig, sanningen är värre.
11 maj 2007 · 991 Inlägg

Kört på en katt som bilen framför körde över och åkte vidare utan att stanna, kolla katten och så men den var död och kontakta ägaren. ( visste vem det var)

Och igår körde jag på en människa på cykel....
Eller han körde in i mig och jag han väja annars hade han hamnat under bilen.
(läs i bloggen så förstår ni)
Det var inte alls kul....
Fy..
Men gick under omständigheterna bra för honom, mindre för bilen..

// Eliza som i skrivande stund ska till lackfirman..

Varför följa strömmen när de bränner mer kalorier att simma motströms?
www.mondoblog.se/misscarbon
Dodge Magnum SRT8 "Supercharged.se" (2006)
pippaaN
11 maj 2007 · 987 Inlägg

Väjat för en älg, kolla bilderna så får ni se vad som kan hända om man väjar för älg ute i skogen och sladd som inte gick nå vidare att kontrollera.. ^^

i like it load
ghost_boy83 CREW
11 maj 2007 · 2 594 Inlägg

pzymon skrev:
Räv (ford sierra)
div. fåglar (div. bilar)
ÄLG! (Citroën AX GT)
Hmm, "bara" jag som har slaktat en älg??!!

närå slaktade en stor jävla älg kl 23 på natten på en mindre afalterad väg mitt i en skog komm från ingenstans ska va glad att jag lever i dag komm rätt in i rutan å in i bilen 600kg älg i 100km i timmen inte kul. tur jag körde volvo kan jag säga annars hade jag nog inte suttit här i dag.

annars har jag kört på en massa små djur som 3katter alla överleft som tur va
en massa måsar och div småfåglar som fastnat i grillen,sen när jag va söder över körde jag även å en grävling va som att köra på en sten,

Mr_Gear Biltokig
11 maj 2007 · 870 Inlägg

Jävligt deprimerande att läsa allas historier om djur de kört på - kör försiktigare för bövelen mad visst har man varit ett par meter från råddjur ett par gånger men så bor man ju i skogen också...

Volvo: Built to protect Volvo drivers from other Volvo drivers.
Saab 900S "Aero" (1991)
THEBADGUY Gorgilus addictus
11 maj 2007 · 4 736 Inlägg

En jävla massa insekter tongue

Allt för den där jävla hatten!
Hyundai i20 MHEV "Mild" (2021)
Joakim_J Lastbilsmekaniker
11 maj 2007 · 328 Inlägg

2 harar, 3 fåglar, grävling och 0.5m från ett rådjur.. allt detta med moped XD ahahahah

Gör det roliga först. Det tråkigare blir mindre tråkigt, när ingenting roligt väntar.
Andreas83
11 maj 2007 · 601 Inlägg

Har kört på 3-4 harar

Å har tyvärr tagit ett rådjur förra sommaren me min 940 med:O

dudde008 Någon Form Av Proffs
11 maj 2007 · 214 Inlägg

Jag har själv bara lyckats köra på ett enda djur, och detta var faktiskt en uggla! jag har nästan aldrig sett en uggla på nära håll men den här gången fick jag det!

Januari 2007 Försvann 9 Meter Av Skåne!!!
BMW E36 LIMO "The Green Hell" (1997)
Hani
11 maj 2007 · 17 Inlägg

Igelkott och en duva  Jag blev helt förkrossad tycker dom är så jävla söta igelkottar och duvor så jag var jävligt nere ett bra tag

Senast redigerat av Hani (11 maj 2007)

Försöker komma på något att skriva....
Volvo 945 "945 Turbo" (1991)
Volkswagen 1300 "Fakesplit" (1960)
Braather (none)
11 maj 2007 · 1 725 Inlägg

Räknas mormor wink

--Lev i går som det vore i morgon--
Oxygen
11 maj 2007 · 629 Inlägg

Har klippt en liten fågel i 130 en gång, i vindrutans överkant...

Slim_Kim Arbetssökande lokförare
11 maj 2007 · 170 Inlägg

Har inte kört på nått, men va nära en räv en gång, kom på en mindre landsväg i typ 100, får se den ställer mig på bromsen o kastar mig åt sidan. Missa räven me typ nån decimeter.

To get old and wise, you have to be young and stupid!!
zoopåse
11 maj 2007 · 1 171 Inlägg

Har bara kört på lite mygg och andra småinsekter. De är svåra att hinna se och vejja för...

Sluskk
11 maj 2007 · 778 Inlägg

zoopåse skrev:
Har bara kört på lite mygg och andra småinsekter. De är svåra att hinna se och vejja för...

hahahahha oj vad synd det är om myggor.....

Datsuntok Datsunfrälst
11 maj 2007 · 65 Inlägg

2 småfåglar 1 råtta.. kanske 2 råttor osäker om de tog på den ena.. även en räv men den sprang levande från platsen om man säger som så va..smile

doffen_kicker Avstängd
11 maj 2007 · 84 Inlägg

snigel en gång men den dog inte så ja fick gå å hämta ett järnrör å slå den i huvudet med för jag blev så ledsen

Xoff Volvo tönt... =)
11 maj 2007 · 2 344 Inlägg

harar har man ju nästan slutat räkna... tröga jävlar som ska följa bilens lyse, då får dom skylla sig själva... har varit nära smälla med 3-4 älgar vid olika tidpunkter, 1 rådjur klippte jag i höstas... men det vart bara huv + höger lyse och grill (och nummerplåten tappa färgen) tur man kör volvo... smile

Volvo V70 T5 "Ajoli - Den odödliga" (1997)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang