börjar bli omt om svarta baklysen till sierror nu för tiden=) behöver du delar lr info så hojta till, skruvat sierra över 2 år nu så det har lagt sig på minnet=) shysst lösning med klockan du!!! riktigt snyggt
börjar bli omt om svarta baklysen till sierror nu för tiden=) behöver du delar lr info så hojta till, skruvat sierra över 2 år nu så det har lagt sig på minnet=) shysst lösning med klockan du!!! riktigt snyggt
tack det var trevligt, det ända jag egentligen söker är ett sportnav, men är ju alltid öppen för förslag när det gäller godis=)
idag har det snöat konstant hela dagen, kallt o riktigt halt har ett problem med min instrumentpanel.. det ända som lyser är hastighetsmätaren. både tank o tempmätare är svarta.. knackar man lite hoppar det igång.. någon som vet problem/lösning? kommer väl antagligen få riva instrumentpanelen..
Tjoho, jahapp. då var man utan räzerlappar.. åker man o smeker trottoarer så lossnar dom tydligen,haha får väll kasta på dom t sommaren.(sluta hänga är inte ett alternativ) funderar lite på vad man kan göra med bilen.. sänka kanske?
Pillar lite med bilen och får knappt något gjort..
i alla fall, har mekat ihop en baslåda som enligt uppgifter ska vara en 5:e ordningens någonting? 2 st 15" basar och 4 portar..
När man sedan ska sätta på sommmar-däcken så märker man att fälgarna är fula. funderar lite o kommer på att det finns färg kvar efter mantan. plåtisarna får bli svarta.
lite halvsnabb ritning i paint.. proportionerna stämmer ju inte men en liten bild av hur det kommer att se ut..
här är då lådan, inga bilder under uppbyggnad men lådan spelar på så in i helvete =)
men nu har det hänt nått i alla fall.. då sista ljuddämparen ramlade av tröttnade jag och köpte mig ett 2,5" avgassystem med enbart en japps på slutet. monterade det idag men bilder kommer snart.
här är i alla fall 3 bilder efter sänkningen fram..