7332
Sök

Grövre kablar från hägtalare till slutsteg?

Rocknroller
296 Inlägg
8 december 2009
Trådstartare
Tjenare hade tänk att koppla alla högtalare bak till mitt slutsteg kan jag ha kablarna som e på (e orginal tunna som fan)? eller ska jag köpa grövre?

Jag ska ha lika många hamburgare som min *** är lång!. eeeh va?. ja än halv alltså

stRaend
8 december 2009
vad är det för högtalare+slutsteg?

du MÅSTE väl inte men om du har tid, lust och pengar så skulle jag rekommendera dig det iallafall. vet ju inte vad du har för högtalare osv men jag tror 1,5mm2 räcker iallafall. Jag kör alltid med 2,5mm2 till högtalare. smile

Rocknroller
296 Inlägg
8 december 2009
Trådstartare
stRaend skrev:
vad är det för högtalare+slutsteg?

du MÅSTE väl inte men om du har tid, lust och pengar så skulle jag rekommendera dig det iallafall. vet ju inte vad du har för högtalare osv men jag tror 1,5mm2 räcker iallafall. Jag kör alltid med 2,5mm2 till högtalare. smile

okej tack för tipset smile. det är 2st 5.25" gas högtalare.

Jag ska ha lika många hamburgare som min *** är lång!. eeeh va?. ja än halv alltså

stRaend
8 december 2009
aa, du gör som du vill. Men gå upp till minst 1,5mm2 iallafall för att vara på säkra sidan smile

Rocknroller
296 Inlägg
9 december 2009
Trådstartare
stRaend skrev:
aa, du gör som du vill. Men gå upp till minst 1,5mm2 iallafall för att vara på säkra sidan smile

okej tack så mycket smile

Sök