3997
Sök

Elstyrda M3 speglar

646 Inlägg
18 maj 2006
Trådstartare
Tjena

Har en Audi A4 som jag har tänkt inför skaffa mej ett par elstyrda m3 speglar men jag har ingen aning om det är med 3 eller 4 kablar, är det någon som kan svara på det?

Hade tänkt att skruva ner det men bilen är ju på lack smile

Tacksam för alla svar!

874 Inlägg
13 maj 2008
väcker liv i denna tråd, en av mina speglar har vandaler förstört så ja måste köpa nya sad
Hjälp mig beställa rätt på en gång e ni sjysta.

Hur många kablar ska jag köpa 4 eller 3?

edit:stavfel +fråga:edit
Senast redigerat av brillmongo (13 maj 2008)

- I came to wreck everything and ruin your life …. God sent me -
- www.gbrt.se -
- TRANCE4LIFE-

DFFL
9 020 Inlägg
13 maj 2008
Skruva av nuvarande och titta efter.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

874 Inlägg
13 maj 2008
orka, det hade jag kanske kunnat men vill helst slippa, innan jag fått hem de nya. ¨
Orka skruva av å på spegeln flera gånger när man kan fråga, om du inte vet kan du ju bara hålla käften istället inte spela allan.

- I came to wreck everything and ruin your life …. God sent me -
- www.gbrt.se -
- TRANCE4LIFE-

DFFL
9 020 Inlägg
13 maj 2008
brillmongo skrev:
orka, det hade jag kanske kunnat men vill helst slippa, innan jag fått hem de nya. ¨
Orka skruva av å på spegeln flera gånger när man kan fråga, om du inte vet kan du ju bara hålla käften istället inte spela allan.

Om du inte vet så kan ju du hålla käften och inte ställa dumma frågor.

Jag gav dig det bästa svaret jag kunde ge, antagligen lär du inte få något annat heller eftersom att ingen svarade på denna skittråden från första början TVÅTUSENSEX!

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

Det som inte dödar gör ont
2 668 Inlägg
13 maj 2008
onödigt att hetta sådär foolk blir bara irriterade och så får du inga svar

2slow

Sök