5187
Sök

Problem med spel / Bluescreen

464 Inlägg
13 december 2009
Trådstartare
Hej! Det är så här att jag har funnit en ny hobby som är modellflyg (RC) Har en heli som jag kraschat en del och funderar på att skaffa ett plan också. Så jag skaffa Realflight g4,5 som är en rc-simulator så att jag skall kunna flyga/öva på datorn.

Har dock prloblem med att datorn går i bluescrenn efter ca 15-20 min då jag haft simulatorn igång och det är endast då jag har realflight igång. har lirat titan quest nfs spelen som tex shift och det fungerar kalasfint.

OS Wondows 7

...has left the building...
4 474 Inlägg
13 december 2009
Googla...Kan vara att spelet funkar bättre med en annan drivrutin tex, kanske någon annan drivrutinskomponent som behöver ändras (upp eller nedgradering...). Bocka bort automatisk omstart vid Bluescreen under DenHärDatorn/Egenskaper/Avancerat/Start&Återställning så hinner du se vad BSOD säger, skriv upp stop-koden (ex 0X0000005a) samt klartext felet (brukar stå med stora bokstäver) o googla...

Jag reserverar mig för ev felaktigheter i mina svar. Det åligger varje användare att kontrollera uppgifterna. Tar inget ansvar vid felaktig information.
Volvo - Bored for life MB - Old farts young tarts Audi - Always first looser
Chevrolet - No cars, just trucks BMW - Pure driving pleasure

Pekabow i can see u
644 Inlägg
13 december 2009
dammmma av din dator den blir förvarm. öppna den hämta dammsugaren och tabort all damm från fläkt o nätg.

Sök