Hej
Jag har köpt en steroe Denver Cad-450. Och har även prövat en clarion stereo.
Har inte fått dessa att fungera, har kopplat enligt anvisningarna men den startar inte ens.
Den gamla radion, som ej är orginal. fungerar dock felfritt.
Ska man dra om någonting när det är nyare stereo-apparater till en äldre bil?
isådanfall vad?
Tack i förhand
/ Hugo