Va nere i garaget en snabb sväng nyss. Jag tog bort fjäderbenslagrerna fram, vakuumbehållaren (a.k.a ärtan), putsade lite vid höger fjäderbenstorn, försökte få bort höger framskärm, det gick rätt bra förutom att karosserikittet vid dörren satt som fan, orkade inte slita mer.
Fjäderbenslagrerna + "ärtan".
Skärmen so far..
Jag vill ta det rätt så lugnt med skärmen så jag inte av misstag böjer till/bucklar dörren, hörde om ett sådant scenario någonstans, inte alls kul.. vill helst slippa det Och det brunsvarta är inte rost, bara skit.. ska ta och rengöra där när jag har fått av skärmen
Ville bara förvarna innan du slängde på den hehe. På tiden att du tog tag i skärmen Hoppas på att kunna ta itu med mitt projekt snart, väntar på att pengarna ska trilla in på kontot.
Tackar tackar hörni.. alltid kul att arbetet uppskattas Jag gör det i varje fall, som fan!
- - -
Ikväll har jag varit iväg hos några polare i deras garage, hjälpte till lite med ena polarens bil med lite maskering, lät mina grejer vara kvar (dem som jag lackade) så färgen fick härda och lackade klart instrumentpanelen. Rengjorde även en del på förardörren och fixade till låsningsmekanismen/dörröppnaren.