4899
Sök

Olovlig körning trammmmssss

Pekabow i can see u
644 Inlägg
16 december 2009
Trådstartare
Fatta inte hur lagen är byggd ...
olovlig körning straffet för det är böter ca 1000 till 2000 kr
vad är oddsen att du blir stoppad första dagen du kör ?

NU finns det folk som skiter i trafikskolan som kostar ca 800 kr för 40 min o ta o kör med privatbil. tills de lär sig hur en bil fungera..

tycker det borde vara mycket hårdare straff på olovlig körning ,

varför jag är förbannad är för en snubbe körde rakt in i mig när det va högelregel, jag ringde polisen direkt när snubben säger att han inte har körkort. polisen kommer efter 20 min typ och tar lite uppgifter hur allt gick till och be mig åka de tar hand om försäkrings blankett , och snubben fick GÅ hem WTF

502 Inlägg
16 december 2009
Abeed skrev:
Fatta inte hur lagen är byggd ...
olovlig körning straffet för det är böter ca 1000 till 2000 kr
vad är oddsen att du blir stoppad första dagen du kör ?

NU finns det folk som skiter i trafikskolan som kostar ca 800 kr för 40 min o ta o kör med privatbil. tills de lär sig hur en bil fungera..

tycker det borde vara mycket hårdare straff på olovlig körning ,

varför jag är förbannad är för en snubbe körde rakt in i mig när det va högelregel, jag ringde polisen direkt när snubben säger att han inte har körkort. polisen kommer efter 20 min typ och tar lite uppgifter hur allt gick till och be mig åka de tar hand om försäkrings blankett , och snubben fick GÅ hem WTF

Snubben skulle ÅKA i baksätet på en snutbil istället, direkt in på stationen. Det är ju inte heller du som ska ta hand om allt efter olyckan. Det ska ju han. Tråkigt att höra.

Hoppas allt gick bra med dig i allafall!

Pekabow i can see u
644 Inlägg
16 december 2009
Trådstartare
aa jag vet de lite konstigt tycker jag olovlig körning anser jag som vapen utan licens,
Tack jag mår bra bilen går knappt o köra så den ska hämtas idag hoppas jag, ska ringa o kolla.

Sök