Som det ser ut nu så är där inte folk så det räcker till race, men vi ska ragga runt lite till för det hade ju varit grymt kul att kunna genomföra det.
tjata på blomman han tycker om uppmärksamheten, det lär inte behövas nåt vidare tjat:)
Ska be Johan ringa o göra detta.. Jag är lite blyg av mig
Ansökan kostar typ 600 kronor. De behöver 5 personer till. Men det anda kruxxet är att de söker 5 personer som alltid kan ställa upp åtminstone 2ggr per månad. Är det någon som vill ta på sig lite ansvar i race hör av er till crx_jim via PM
Tror inte det blir så många som är sugna om det är ett måste, som det sades tidigare i tråden. "Men det anda kruxxet är att de söker 5 personer som _alltid_ kan ställa upp åtminstone 2ggr per månad."
Det är ju inte speciellt lockande. Men visst, har man inget annat för sig än att anordna race varannan helg så är det ju bra..
Nej det kostar inget. Som det var förra året. De som vill FÅR lägga en liten slant, för det går till kostnader runt omkring plus att det visar ju att det är en uppskattad träff som återkommer även nästa år
Vi kommer vara där från klockan 10 1030 typ. Så det är bara te o dyka upp när ni känner för det.. Klart det kommer bli bra väder. Sjukt taggad inför detta är jag nu.