Jo men det är roligt:D Hoppas bara man inte får minus på rutan den är sprucken och det har blivit fel hos den leverantören som beställde den så har inte fått den ännu:'(
Styling_bruden skrev:
_JL_ skrev:
Jo jag hörde de:D Får väll hoppas att man får priset detta året då:D
Mr_Xtrem skrev:
Ja din bil tog ju skulle haft 3je pris där förra året..
Det är sånt man märker.. Men det skulle visst komma en hel del finfina bilar på lördag.. Konkurrensen är stenhård då ju..
Jag har försökt ta kontakt med han som är ansvarig ang. detta. Men han har inte svarat på mitt PM. Vet inte hur man ska tolka det.. Hoppas dock på att det går att fixa. Jag vet inte hur lång tid det tar att få ett tillstånd eller något sånt.. Om inte annat om man vill ha blackrace så kanske man kunde tagit typ 100 spänn för dem som vill race och då täcker det ju upp ansökningskostnaden. Vad tycker ni andra om detta?
Tror att det fortfarande saknas tillstånd, sedan behövs tidtagarutrustning som enbart finns i GBG och en massa annat, ställer mig lätt tveksam till att detta hinns med på ett par dagar tyvärr.
Enligt SMHI ser ju inte vädret alltför lovande ut..
Tror att det fortfarande saknas tillstånd, sedan behövs tidtagarutrustning som enbart finns i GBG och en massa annat, ställer mig lätt tveksam till att detta hinns med på ett par dagar tyvärr.
Enligt SMHI ser ju inte vädret alltför lovande ut..
Precis, man måste nog vara ute i god tid och ha ett "team" klart som ställer upp utan problem. Först då godkänner de väl ansökan kan jag tänka mig. Är väl inte endast polisen som ger tillståndet, går väl genom en massa andra med.