En sak jag undrar över är hur många som har blivit på körda bakifrån, för ni som skriver "när jag kommer ska folk flytta på sig" lär ju inte ha blivit det!? och nu kommer en kommentar från en idiot "jag kör ju så fort så jag har aldrig någon bakom mig" behöver inte skriva!!
Jag själv har blivit på körd bakifrån på 50väg, körde 50 såg en bil som kom ikapp mig och lägger sig enligt mig för nära, han ligger bakom mig i ca 2km då jag kommer fram till ett övergångsställe där jag ser ett BARN som ska gå över till sina väntande föräldrar, jag bromsar in i tid och får ner bilen till 20 då ser jag bilen bakom komma väldigt fort i mot mig, jag står på tutan så barnet stannar, sen smäller det till ordentligt, efter typ 2min efter smällen kommer smärtan i nacken, den smärtan satt i i 2månader, jag hade problem med allt sova, sitta, ligga, köra bil, gå, lyfta kände mig som en gammal gubbe, som tur är är jag helt återställd och kan jobba vidare med en bra lön över 20+ hade det blivit värre och jag inte kunnat jobba hade jag fått leva med 8500 imånaden istället i resten av mitt liv......