Audi Coupe powered by BRL/B2

Billjud
  • 72 Följare
  • 369 782 Visningar
  • Uppdaterades senast 17 mars 2013
Neo321 Team Sweden 2010-2011
20 mars 2010 · 469 Inlägg

BudgetDunkaren skrev:
du byter ju utrustning som jag byter... ja ngt . Nya lådan kommer nog få nackskinnet att krylla sig.. hoppas det går bra för dig och din coupe..

hahaha ja så kan man ju med se det lol man måste ju prova sig fram tongue

Sponsorer 2013: BRL.se l B2 audio l Defa.com l Mastervolt l
BJonsson
20 mars 2010 · 4 074 Inlägg

Neo321 skrev:

BJonsson skrev:
Hahaha.... ja vad säger man? Kanon bra jobb...
by the way,skiter ni Gävle bor pengar? big_smilebig_smile

tack tack.... haha nä inte skiter pengar vi odlar dom på träd winkloltongue
Hur går det själv då?

Aha..... har du nåt litet skott från det trädet jag kan få??big_smilebig_smile
Jorå de går framåt,ska till garaget snart och lägga i mattan och bygga klart bak i bilen.
har ju inte ens börjat fundera på lådbygget än... ska fogskumma lite i stolpar och sånt idag med. du får kika i min tråd i kväll få se om det blivit några nya bilder! Hoppas det spelar på med nya basarna! kommer följa detta kan jag lova! Lycka till mannen..

Idrott luktar svett,sport luktar avgaser!!!!
_DamnIt R1 driver!
20 mars 2010 · 5 128 Inlägg

Härligt med basarna! smile Woodman har ju visat att dom kan basa på utav bara helvete! Så ska bli förbannat kul att se vad du kan åstadkomma med 4 såna! smile Och va det 1 T5 steg till var bas med?

Ser förbannat fint ut iaf! smile

Neo321 Team Sweden 2010-2011
20 mars 2010 · 469 Inlägg

_DamnIt skrev:
Härligt med basarna! smile Woodman har ju visat att dom kan basa på utav bara helvete! Så ska bli förbannat kul att se vad du kan åstadkomma med 4 såna! smile Och va det 1 T5 steg till var bas med?

Ser förbannat fint ut iaf! smile

tack tack.... ja det blir ett T5 per bas hoppas effekten räcker till bara....neutral

Sponsorer 2013: BRL.se l B2 audio l Defa.com l Mastervolt l
_DamnIt R1 driver!
20 mars 2010 · 5 128 Inlägg

Neo321 skrev:

_DamnIt skrev:
Härligt med basarna! smile Woodman har ju visat att dom kan basa på utav bara helvete! Så ska bli förbannat kul att se vad du kan åstadkomma med 4 såna! smile Och va det 1 T5 steg till var bas med?

Ser förbannat fint ut iaf! smile

tack tack.... ja det blir ett T5 per bas hoppas effekten räcker till bara....neutral

Det märker du ju enklast när du testat! wink Men får hoppas det blir några fina mätningar! smile

Neo321 Team Sweden 2010-2011
20 mars 2010 · 469 Inlägg

_DamnIt skrev:

Neo321 skrev:

_DamnIt skrev:
Härligt med basarna! smile Woodman har ju visat att dom kan basa på utav bara helvete! Så ska bli förbannat kul att se vad du kan åstadkomma med 4 såna! smile Och va det 1 T5 steg till var bas med?

Ser förbannat fint ut iaf! smile

tack tack.... ja det blir ett T5 per bas hoppas effekten räcker till bara....neutral

Det märker du ju enklast när du testat! wink Men får hoppas det blir några fina mätningar! smile

ja man lär ju märka det hehe cool skulle vara trevligt att mäta ungefär som dom andra basarna gjorde.

Sponsorer 2013: BRL.se l B2 audio l Defa.com l Mastervolt l
_DamnIt R1 driver!
20 mars 2010 · 5 128 Inlägg

Neo321 skrev:

_DamnIt skrev:

Neo321 skrev:

tack tack.... ja det blir ett T5 per bas hoppas effekten räcker till bara....neutral

Det märker du ju enklast när du testat! wink Men får hoppas det blir några fina mätningar! smile

ja man lär ju märka det hehe cool skulle vara trevligt att mäta ungefär som dom andra basarna gjorde.

Skulle det inte va roligare om du har turen och få till kanske 2db till? cool

Neo321 Team Sweden 2010-2011
20 mars 2010 · 469 Inlägg

_DamnIt skrev:

Neo321 skrev:

_DamnIt skrev:

Det märker du ju enklast när du testat! wink Men får hoppas det blir några fina mätningar! smile

ja man lär ju märka det hehe cool skulle vara trevligt att mäta ungefär som dom andra basarna gjorde.

Skulle det inte va roligare om du har turen och få till kanske 2db till? cool

jo självklart skulle det vara kul med en ökning men jag tror att lådan är lite liten för en ökning men man vet ju aldrig.... jag vet kanske ikväll eller imorgon big_smile

Sponsorer 2013: BRL.se l B2 audio l Defa.com l Mastervolt l
_DamnIt R1 driver!
20 mars 2010 · 5 128 Inlägg

Neo321 skrev:

_DamnIt skrev:

Neo321 skrev:

ja man lär ju märka det hehe cool skulle vara trevligt att mäta ungefär som dom andra basarna gjorde.

Skulle det inte va roligare om du har turen och få till kanske 2db till? cool

jo självklart skulle det vara kul med en ökning men jag tror att lådan är lite liten för en ökning men man vet ju aldrig.... jag vet kanske ikväll eller imorgon big_smile

Hehe, skulle va rätt kul om du faktiskt ökade! tongue Men lägg upp film när du har testspelat! big_smile

Neo321 Team Sweden 2010-2011
20 mars 2010 · 469 Inlägg

_DamnIt skrev:

Neo321 skrev:

_DamnIt skrev:

Skulle det inte va roligare om du har turen och få till kanske 2db till? cool

jo självklart skulle det vara kul med en ökning men jag tror att lådan är lite liten för en ökning men man vet ju aldrig.... jag vet kanske ikväll eller imorgon big_smile

Hehe, skulle va rätt kul om du faktiskt ökade! tongue Men lägg upp film när du har testspelat! big_smile

Ja det skulle det vara tongue Japp ska ha med mig film kameran och göra nån liten film med smile

Sponsorer 2013: BRL.se l B2 audio l Defa.com l Mastervolt l
_DamnIt R1 driver!
20 mars 2010 · 5 128 Inlägg

Neo321 skrev:

_DamnIt skrev:

Neo321 skrev:

jo självklart skulle det vara kul med en ökning men jag tror att lådan är lite liten för en ökning men man vet ju aldrig.... jag vet kanske ikväll eller imorgon big_smile

Hehe, skulle va rätt kul om du faktiskt ökade! tongue Men lägg upp film när du har testspelat! big_smile

Ja det skulle det vara tongue Japp ska ha med mig film kameran och göra nån liten film med smile

Det låter skit fint! smile

racer-putte
20 mars 2010 · 6 558 Inlägg

1.... skiter pengar gör man jue inte yikes   Odlar dom på träden hmm i harmånger ha vi äpplen å plommmon på träden smile  men därimot så torkar vi oss i arslet me cash lol lol tongue wink  .. ser lite trångt ut det där du ..men trångt e sweeeeeeeeeeeeet ha ja hört tongue  blev bra i brädan me lite högtalare  smile

www.avd.se hollywood energetic eXcursion u-Dimension
WooDMaN WooDMaN´s Buller golf :)
20 mars 2010 · 1 834 Inlägg

Redigt najs det börjar bli. Ser ut som det kommer att basa smaskigt i bilen din nu.

Bilder från träffar. WooDMaNś foto
Sponsorer |MDS ||Bollnäs bilvård |
Neo321 Team Sweden 2010-2011
20 mars 2010 · 469 Inlägg

liten update så här mitt i bygget....



https://www1.garaget.org/gallery/archive/494/881569_bv2g58.jpg
hmmm ska inte kanske se ut så smile


https://www1.garaget.org/gallery/archive/494/881577_k6ua79.jpg
börjar bli bättre


https://www1.garaget.org/gallery/archive/494/881581_6nz1m2.jpg
va fint smile



https://www1.garaget.org/gallery/archive/494/881656_2h1ywu.jpg
så fick udimension steget sitta

Senast redigerat av Neo321 (20 mars 2010)

Sponsorer 2013: BRL.se l B2 audio l Defa.com l Mastervolt l
BJonsson
20 mars 2010 · 4 074 Inlägg

ser bra ut! men var ä filmen som utlovades???tongue

Idrott luktar svett,sport luktar avgaser!!!!
Neo321 Team Sweden 2010-2011
20 mars 2010 · 469 Inlägg

BJonsson skrev:
ser bra ut! men var ä filmen som utlovades???tongue

ja du den dröjer pågrund av allt tar ju sån jäkla tid.... men nu spelar det åtminstone....

Sponsorer 2013: BRL.se l B2 audio l Defa.com l Mastervolt l
Twins Twins Bil & Plåt
20 mars 2010 · 2 577 Inlägg

haha fan va brutalt big_smile, hoppas det spelar över 155db iaf smile, bara en fråga, såg att du hade lite olika delningfilter till bakom dörrpanelen på sid 8 eller 9, hur kommer det sig, dög inte orginalfiltren ???

Volkswagen Corrado G60 "Irish Green" (1991)
Volkswagen Golf MKII "Pure Red" (1991)
WooDMaN WooDMaN´s Buller golf :)
21 mars 2010 · 1 834 Inlägg

Neo321 skrev:

BJonsson skrev:
ser bra ut! men var ä filmen som utlovades???tongue

ja du den dröjer pågrund av allt tar ju sån jäkla tid.... men nu spelar det åtminstone....

Du får väl öka lite... vill ju se när huve ditt lossnar av trycket... big_smilebig_smile

Bra ser det ut i alla fall... Bra jobbat killen

Bilder från träffar. WooDMaNś foto
Sponsorer |MDS ||Bollnäs bilvård |
knoppen
21 mars 2010 · 193 Inlägg

Vill se mera!

Volvo V70 R (2004)
Neo321 Team Sweden 2010-2011
21 mars 2010 · 469 Inlägg

jaha kör en liten update idag med, allt har blivit monterat men pågrund av lite olika saker så har det inte blivit nå mätningar gjorda men lite bilder ska det bli smile


https://www1.garaget.org/gallery/archive/494/882558_ur49as.jpg
steg på plats


https://www1.garaget.org/gallery/archive/494/882572_lkjiwe.jpg
börjat med covers (ja det saknas ett steg)


https://www1.garaget.org/gallery/archive/494/882577_i3f0eo.jpg
blev lite speglar med smile


https://www1.garaget.org/gallery/archive/494/882583_e7w85b.jpg

Sponsorer 2013: BRL.se l B2 audio l Defa.com l Mastervolt l
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang