Angående: Sladda i snö runt Göteborg, 2009-12 och framåt

Vollez
22 december 2009 · 274 Inlägg

Såg ingen tråd om att träffas och sladda. Nu ligger det ju snart 10cm ute och man måste ju sladda av sig lite. Vart kör ni ikväll samt andra kvällar. ...bara för det vinter betyder de ju inte att man inte kan träffas och leka.

Senast redigerat av Vollez (23 december 2009)

Vad är det för likhet mellan en diskussion i ett forum och en jorden runt resa?
Ingen leder nånstans!
Toyota Yaris "Stanced" (1999)
Mazda RX7 (1997)
blixtn
22 december 2009 · 214 Inlägg

Ju fler bilar, desto större krockar:P
Dra iväg med dina vänner istället. Eller kanske bara jag som har dålig erfarenhet av "ut och sladda" träffar?

Senast redigerat av blixtn (22 december 2009)

rofl
22 december 2009 · 313 Inlägg

konbana hade ju vart sjukt kul nu

Annordnar illegala ubåtsrace i Venedig
Shalle89
22 december 2009 · 705 Inlägg

Jag e på. Vi va ju ett gäng som körde lite igår.

--------------------------------------------------------------------------------
(\_/)
(O.o)
(> <)This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination
Mitsubishi Evolution X MR "General Time Attack" (2010)
rofl
22 december 2009 · 313 Inlägg

Gött, vi drar ut nu iaf, kanske ses, kikar på siba backaplan eller netonnet

Annordnar illegala ubåtsrace i Venedig
Vollez
22 december 2009 · 274 Inlägg

Efter 20 varv i järnringen och skäll på vägen hem från polisen som showade med sina blåljus så tror jag att jag börjar bli nöjd för idag. Fast tycker fortfarande de är trevligt med folk som stannar lite och tjötar medans några sladdar omkring. Järnringen har ju sin egna lilla "bana" polisen hade varit där igår och tyckt de va bra dom höll sig där. Samt frågat vad folk fick för varvtid haha.

Såhär såg det ut btw
http://www.garaget.org/video/epqvywixws66

Senast redigerat av Vollez (22 december 2009)

Vad är det för likhet mellan en diskussion i ett forum och en jorden runt resa?
Ingen leder nånstans!
Toyota Yaris "Stanced" (1999)
Mazda RX7 (1997)
blixtn
22 december 2009 · 214 Inlägg

Vollez skrev:
Efter 20 varv i järnringen och skäll på vägen hem från polisen som showade med sina blåljus så tror jag att jag börjar bli nöjd för idag. Fast tycker fortfarande de är trevligt med folk som stannar lite och tjötar medans några sladdar omkring. Järnringen har ju sin egna lilla "bana" polisen hade varit där igår och tyckt de va bra dom höll sig där. Samt frågat vad folk fick för varvtid haha.

Hmm, skönt att GBG polisen har humor. Ja, det är ju bra att dom håller sig på ett ställe och inte sladdar inne i stan. Känns som det är där som det börjar bli farligt

Vollez
22 december 2009 · 274 Inlägg

blixtn skrev:

Vollez skrev:
Efter 20 varv i järnringen och skäll på vägen hem från polisen som showade med sina blåljus så tror jag att jag börjar bli nöjd för idag. Fast tycker fortfarande de är trevligt med folk som stannar lite och tjötar medans några sladdar omkring. Järnringen har ju sin egna lilla "bana" polisen hade varit där igår och tyckt de va bra dom höll sig där. Samt frågat vad folk fick för varvtid haha.

Hmm, skönt att GBG polisen har humor. Ja, det är ju bra att dom håller sig på ett ställe och inte sladdar inne i stan. Känns som det är där som det börjar bli farligt

Man har ju sladdat som en tok i stan med, men lite dumt e det såklart. Andra gången jag hör polisen säga det...så det är skoj när dom har överseende.

Vad är det för likhet mellan en diskussion i ett forum och en jorden runt resa?
Ingen leder nånstans!
Toyota Yaris "Stanced" (1999)
Mazda RX7 (1997)
WeDo
23 december 2009 · 3 390 Inlägg

Ändra rubriken så den följer rubrikanvisningarna.

mhv

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre
eVoIII
23 december 2009 · 38 Inlägg

Vi va ute å sladda igår i industriområdena i varberg, perfekta sladdningsställen på kvällen, vi var la ett gäng på 5-20 bilar till och från  smile riktigt kul att "dansa" tillsammans å sånt:)

Vollez
23 december 2009 · 274 Inlägg

WeDo skrev:
Ändra rubriken så den följer rubrikanvisningarna.

mhv

Tror jag fick till det lite bättre iaf? Lite svårt och sätta namn på något så generellt

Vad är det för likhet mellan en diskussion i ett forum och en jorden runt resa?
Ingen leder nånstans!
Mazda RX7 (1997)
Toyota Yaris "Stanced" (1999)
Vollez
23 december 2009 · 274 Inlägg

Vollez skrev:

WeDo skrev:
Ändra rubriken så den följer rubrikanvisningarna.

mhv

Tror jag fick till det lite bättre iaf? Lite svårt och sätta namn på något så generellt

De jag snackar om ju, allt roligare när det är lite mer människor.
Ingen som krockade?

Vad är det för likhet mellan en diskussion i ett forum och en jorden runt resa?
Ingen leder nånstans!
Toyota Yaris "Stanced" (1999)
Mazda RX7 (1997)
eVoIII
23 december 2009 · 38 Inlägg

Om du egentligen skulle quota mig så nej ingen krockade, eller jo vi fick lite färgskrap från en gul postlåda annars inget ! big_smile

mike_ford
23 december 2009 · 348 Inlägg

nått i dag:)??

Ford Focus st "St250" (2014)
Ford focus st "ficusen" (2007)
Magnaflux
23 december 2009 · 102 Inlägg

mike_ford skrev:
nått i dag:)??

jag e lite sugen på att åka ut och leka lite. köra lite brett innan all snö e borta från gbg.
kommer ju antagligen ingen mer i år. cool

Vollez
23 december 2009 · 274 Inlägg

Magnaflux skrev:

mike_ford skrev:
nått i dag:)??

jag e lite sugen på att åka ut och leka lite. köra lite brett innan all snö e borta från gbg.
kommer ju antagligen ingen mer i år. cool

Jo jag tar nog en liten tur förbi järnringen påväg hem och kör lite brett. Dock efter 12 nångång

Vad är det för likhet mellan en diskussion i ett forum och en jorden runt resa?
Ingen leder nånstans!
Mazda RX7 (1997)
Toyota Yaris "Stanced" (1999)
Calleklutt
23 december 2009 · 241 Inlägg

Åbyparkeringen har de varit mycket folk på de senaste dagarna, lär åka dit på fredag antagligen efter julefriden wink Om de nu är någon snö kvar...

BMW 335i Coupe "BurgerTuning" (2007)
Vollez
24 december 2009 · 274 Inlägg

Usch va saltat de va i järnringen nu då hmm Fanns inte mycket och sladda i direkt...hoppas de kommer lite mer snö så får jag väl prova åby

Vad är det för likhet mellan en diskussion i ett forum och en jorden runt resa?
Ingen leder nånstans!
Toyota Yaris "Stanced" (1999)
Mazda RX7 (1997)
Glansen
24 december 2009 · 1 310 Inlägg

Järnringen var vi för 2 år sedan tror jag, cirka 20 bilar som körde wink polisen kom in och körde upp och drog handbroms å sedan körde ner å sladda och sedan körde iväg wink

förra året var vi på åby cirka 25 bilar å hade skoj wink

men iår har man inte hört ett jävla skit ang sladda på sms eller garaget wink

Vollez
24 december 2009 · 274 Inlägg

Glansen skrev:
Järnringen var vi för 2 år sedan tror jag, cirka 20 bilar som körde wink polisen kom in och körde upp och drog handbroms å sedan körde ner å sladda och sedan körde iväg wink

förra året var vi på åby cirka 25 bilar å hade skoj wink

men iår har man inte hört ett jävla skit ang sladda på sms eller garaget wink

Just det jag tänkte försöka styra upp ju big_smile

Får se om det blir mer snö nån gång då....haha jo jag hörde de om järnringen förra året haha. Har ganska nära dit så brukar bli några rundor där.

Vad är det för likhet mellan en diskussion i ett forum och en jorden runt resa?
Ingen leder nånstans!
Mazda RX7 (1997)
Toyota Yaris "Stanced" (1999)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang