Inte nöjd med sina julklappar? Är du nöjd?

j0nas Lastbilschaffis
25 december 2009 · 811 Inlägg

dessa grabbar var då inte nöjda



Rymde efter dåliga julklappar - http://www2.blocket.se/news?id=204400,2 … 20&cg=

Två bröder, åtta och tolv år gamla, rymde från sitt hem i Gällivare efter att julklapparna delats ut i familjen. Polisen tillkallades och dryga två timmars sökande i staden hittades pojkarna vid en kiosk i centrala Gällivare.

När man frågade dem om varför de rymt svarade de att de inte gillat sina julklappar, berättar Expressen. Vilka julklappar det rör sig om förtäljer inte historien

Erick
25 december 2009 · 4 767 Inlägg

Otacksamma ungar! big_smile haha

Jag är nöjd iallafall, önskade mej ingenting direkt och fick lite grejer ändå smile

Projekttråd: Nissan Skyline GTS-25TM JUN -95
Gilla EvoG på Facebook! facebook.com/EvolutionGarage
Använder produkter från: Sonax Bilvård
Iam2fast4U
25 december 2009 · 1 534 Inlägg

samma här, önskade mej inte direkt nåt men fick lite ändå
jag är iaf nöjd

BMW E34 "538" (1990)
Galic_Andro Sthlm(s)low Familia
25 december 2009 · 1 177 Inlägg

Önskade mig absolut ingenting, förutom en kock-bok, vilket jag fick och lite kläder!! Nöjd med att få vara med nära o kära räcker långt big_smile

| Sthlm(s)low @ facebook | | wescrape |
BMW 518i E28 "Respect Your Elders" (1988)
Evil_90 +Uppfinnare+
25 december 2009 · 643 Inlägg

bortskämda ungar, totala kostnaden för mina klappar som jag fick var väl ca 400 kr, och det var ändå en av de bästa julaftnar jag haft eftersom man fick vara med familjen och samlas, det är det som räknas smile

ommanstruntariatthamellanrummellan
ordensåspararmannågonsekundnärmanskriversinsignatur
j0nas Lastbilschaffis
25 december 2009 · 811 Inlägg

håller med smile jag har nog inte önskat mig julklappar på en herrans massa år & inte fått heller på några år men det gör mig inget. bara ja får vara med de man tycker om & se på kalle så är min jul gjord smile

och de klappar ja vill ha är för dyra för att nån ska köpa så ja köper dem själv till mig smile

Senast redigerat av kaxxen (25 december 2009)

decib3L Körv
25 december 2009 · 3 535 Inlägg

Fick lite mat, fick lite lugn och ro. Räcker för mig.

Truckdriving Man
HighVoltage
25 december 2009 · 246 Inlägg

Jag är jättenöjd, hade inte önskat mig något men fick riktigt bra saker smile

Människor med smak kör bilar med flak!
Mitsubishi Lancer "Evo-kombi" (2000)
Aruzo Ace Ventura
25 december 2009 · 1 240 Inlägg

Jag är åxå nöjd smile Bästa med Julen e ju å se brorsan ungar när dom öppnar sina paket smile Största tösen på 4 år blev helt mega super duper nöjd över min present så nu ligger man bra till som bäste farbror igen wink

Volvo S70 "2.5D" (1999)
Mercedes 240D "w123" (1985)
pukan2
25 december 2009 · 3 182 Inlägg

önskade mig inget och fick lite grejer en då men jag är nöjd då dottern på 2år fick väldigt mycket julklappar och att hon träffade tomten för första gången.

FordeveR www.klockren.nu
25 december 2009 · 476 Inlägg

önskade mig massa saker och fick allt = nöjd som fan.. smile

vah, gick de för fort?...nä, de tror jag inte!
FreddeLi Studerande maskiningenjör
25 december 2009 · 1 903 Inlägg

Jag är nöjd som bara den big_smile önskade mig inget speciellt förutom bilsportprenumeration. fick 15nr, presentkort, cash och lite annat smått och gott smile långt över förväntan.. big_smile

Saab 9-5 2.0t "Biopower" (2000)
Snitch Ointresserad.
27 december 2009 · 936 Inlägg

Var nöjd över allt man fick. Men ändå mådde jag skit..

Teabag appreciation club.
xXchamXx94 Studerande
27 december 2009 · 727 Inlägg

Super nöjd! big_smile Fick Ipod Touch 64GB haha smile

stora bilar och små bilar, alla bilar är lika fina:)
Bjork OEM <3
27 december 2009 · 6 957 Inlägg

Skitnöjd med mitt, fälgar till bilen och ny tele i fickan! Vill man ha nåt köper man det själv..resten man får är ju bara en bonus.

OEM <3
Drfrasse Trabant und Saab Uber alles:) 14
27 december 2009 · 1 035 Inlägg

hehe önska inget men fick värktygs smile

Random rysk folkbonde !
Trabant och Saab <3
Projekt tråden
Trabant Projektet 14
Saab 9000 cse 2.3T a50 "Fidelli" (1998)
Mazda 323 GLC "Kadaffi rwd" (1979)
Trabant 1.1 "Sportcombi Trabi" (1990)
exoop
27 december 2009 · 469 Inlägg

nu tror jag inte ni förstår barnens del i det hela!! jag kan sätta hela min lön på att om ni inte fick något av vad ni önskat er när NI var BARN så skulle ni nog också bli sura och hitta på något dumt!.
Ni sitter här idag 18+ och säger att ni är jätte nöjda med era 25kr klappar!!! men tänk ett barn som inte får ens en enda legobit eller lekasksbil att leka med! respektlöst enligt min mening! Julen är ju för f''n barnens högtid, och då tycker jag att dem ska få lite respekt och glädje!

"tänk på att även världens starkaste man får ta i när han skiter!"
Wangen Larmtekniker
27 december 2009 · 307 Inlägg

exoop skrev:
nu tror jag inte ni förstår barnens del i det hela!! jag kan sätta hela min lön på att om ni inte fick något av vad ni önskat er när NI var BARN så skulle ni nog också bli sura och hitta på något dumt!.
Ni sitter här idag 18+ och säger att ni är jätte nöjda med era 25kr klappar!!! men tänk ett barn som inte får ens en enda legobit eller lekasksbil att leka med! respektlöst enligt min mening! Julen är ju för f''n barnens högtid, och då tycker jag att dem ska få lite respekt och glädje!

Tänk om de önskade sig helt orimliga saker då och föräldrarna försökte ändå?

/Wångstedt

/ Wången
Snitch Ointresserad.
27 december 2009 · 936 Inlägg

Wangstedt skrev:

exoop skrev:
nu tror jag inte ni förstår barnens del i det hela!! jag kan sätta hela min lön på att om ni inte fick något av vad ni önskat er när NI var BARN så skulle ni nog också bli sura och hitta på något dumt!.
Ni sitter här idag 18+ och säger att ni är jätte nöjda med era 25kr klappar!!! men tänk ett barn som inte får ens en enda legobit eller lekasksbil att leka med! respektlöst enligt min mening! Julen är ju för f''n barnens högtid, och då tycker jag att dem ska få lite respekt och glädje!

Tänk om de önskade sig helt orimliga saker då och föräldrarna försökte ändå?

/Wångstedt

+1

Teabag appreciation club.
Brandis Diktator
27 december 2009 · 968 Inlägg

Snitch skrev:

Wangstedt skrev:

exoop skrev:
nu tror jag inte ni förstår barnens del i det hela!! jag kan sätta hela min lön på att om ni inte fick något av vad ni önskat er när NI var BARN så skulle ni nog också bli sura och hitta på något dumt!.
Ni sitter här idag 18+ och säger att ni är jätte nöjda med era 25kr klappar!!! men tänk ett barn som inte får ens en enda legobit eller lekasksbil att leka med! respektlöst enligt min mening! Julen är ju för f''n barnens högtid, och då tycker jag att dem ska få lite respekt och glädje!

Tänk om de önskade sig helt orimliga saker då och föräldrarna försökte ändå?

/Wångstedt

+1

julen har ju bara med konsumera att göra.... jag minns INGEN julklapp istortsätt från när jag va liten, men jag har massor med skit fina minnen från julfirande, och vad tror ni jag värderar idag? julklappar jag knappt minns, eller julafton som är skit fina med släkt och vänner..

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang