Sjukt billiga stylingsida, erfarenheter?

Lubbe
21 maj 2006 · 11 Inlägg

JAg har suttit o kollat lite på deras sida.. de fanns två olika alternativ med frakten en på 70 USD och en på 85 USD så de e inte så mycket med tanke på vad du får.. däremot vet jag en som beställde som hade ett jävla jobb med sina fästen.. Han fick ta loss fästena från sin gamla spoiler o sätta i den nya..

Volkswagen Corrado VR6 "Kermit" (1992)
Dark_knight
22 maj 2006 · 70 Inlägg

de där med fästen.. så är det tyvärr på många stylingdelar, även sånt du köper här i sverige. Vill man ha orginalfästen är det bara att åka till de lokala skadecentrat å göra nån deal med fikabrö för en kasserad front wink

//Martin
Audifantast Fartälskare
23 maj 2006 · 390 Inlägg

Vet någon hur lång tid det tar för paketen att komma fram? Hur är betalsättet?

Speedparts That´s why.......
Jockecalibra
23 maj 2006 · 356 Inlägg

jag tror man betalar innan på den sidan. det finns någon tråd om detta med och det var en som inte hade fått sinna saker på en månad medan det var typ 10 st andra som hade fått sinna saker innan en vecka. så han hade väll kanke utur att hans paket inte var inne eller så hade dom missat han.

Opel Calibra "Grönafaran" (1993)
RetarD
28 juli 2006 · 69 Inlägg

Jag beställde mitt kjolpaket den 19 maj...förskottsbetalning 4000kr då var frakten inräknat på 1300kr.

Sen har det strulat hela sommaren. Jag har mailat och frågat vart mina grejor var. Det kunde inte svara på det det jag skulle få veta "tomorrow"...jag har säkert 14 mail där det står tomorrow i...

men tillslut så fick jag tag i fraktbolaget som kunde konstatera att ordernsedeln var skriven och i ordning men paketet inte var klart och stog kvar på företaget i Polen...

Men nu mina vänner har jag fått he paketet fick det igår den 27 Juli....

Bilder kommer upp under dagen Passformen var faktiskt helt ok...

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang