Vitsen med vrestling

hotrodder Egen företagare Bilbygge & Chassie-teknik
27 december 2009 · 1 594 Inlägg

Kan någon förklara för mej hur fasen vrestling kan vara så stort som det är. Åkey att jag oxå kan brottas på lek med någon polare. Däremot att betala och sitta som publik för att kolla på dessa fjanterier som just vrestling är fattar jag bara inte.

Varför bara en bil när man ha flera...
Mest roddar & jänkare i verkstan,
men även en å annan Saab
Hamilton
27 december 2009 · 8 869 Inlägg

Finns ju folk som betalar för att se folk spela Schack, Kort (läs poker), Biljard, Konståkning och män i knästrumpor som sparkar boll.

Med andra ord om det finns det en marknad så....

Senast redigerat av Hamilton (27 december 2009)

Fotograf på tierpidag.se
Mange85
27 december 2009 · 169 Inlägg

Nä det är ju totalt värdelöst. Att vuxna människor kan sitta och titta på låtsasbrottning förstår jag inte

BMW 335xi (2008)
hotrodder Egen företagare Bilbygge & Chassie-teknik
27 december 2009 · 1 594 Inlägg

Hamilton skrev:
Finns ju folk som betalar för att se folk spela Schack, Kort (läs poker), Biljard, Konståkning och män i knästrumpor som sparkar boll.

Med andra ord om det finns det en marknad så....

Jodå! nu e jag visserligen anti sport överlag men i fotboll, schack, tennis  etc. så går det ju i alla fall ut på att slå motståndaren, vilket inte tramset wrestling gör som e uppgjort i förväg. Då får jag ut mer att gå på teater.

Varför bara en bil när man ha flera...
Mest roddar & jänkare i verkstan,
men även en å annan Saab
JonR
27 december 2009 · 3 259 Inlägg

Ja visst om man hade varit 10 bast.. då hade man tyckt att wrestling var jättehäftigt.. men att vuxna människor(ska ju vara amerikanare till nåt dylikt) sitter o tittar på detta fjanteri... ja vad ska man säga!smile Visst att det kan vara fenomenal akrobatik inblandat oftast.. men vad spelar det för roll?!? Vuxna människor sitter o låtsas att det är på riktigt?!?! Vart är poängen nånstans!?!? Det är ju på låtsas.. Utan en poäng så blir det ju helt ointressant, iaf för mig..

Senast redigerat av JonR (27 december 2009)

Projekt Fiat 126 R1
Projekttråden:
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=125976
Nissan S14 "2jz Rocketbunny" (1996)
JonR
27 december 2009 · 3 259 Inlägg

BTW: Nån som sett South Park avsnittet där dom gör narr av wrestling?!? SÅ J*VLA BRA! Kan inte bli mer klockrent!smilesmilesmile

Projekt Fiat 126 R1
Projekttråden:
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=125976
Nissan S14 "2jz Rocketbunny" (1996)
Mortalis VW-nörd?
27 december 2009 · 4 332 Inlägg

Känns som de som tittar på de är lite för rädda att komma ut ur garderoben...så gay

T16_AeRo
27 december 2009 · 712 Inlägg

Är matcherna uppgjorda eller hur funkar det..?

Knappt man kan hålla sig för skratt när dom ger varandra "käftsmällar" och stampat med foten så det ska se riktigt ut. Påminner ju om nån dålig B-action lol

Brandis Diktator
27 december 2009 · 968 Inlägg

varför finns det fjollor som går på opera, eller teater, eller varför går folk på konsärer överhuvud taget? precis samma orsak som hjärndöda bönder går och kollar på wresling... sen hur mycket ärligt det är, det är en annan sak, men visst fan är det fjantigaste ever. då kollar jag hellre på opera

Hamilton
27 december 2009 · 8 869 Inlägg

hotrodder skrev:

Hamilton skrev:
Finns ju folk som betalar för att se folk spela Schack, Kort (läs poker), Biljard, Konståkning och män i knästrumpor som sparkar boll.

Med andra ord om det finns det en marknad så....

Jodå! nu e jag visserligen anti sport överlag men i fotboll, schack, tennis  etc. så går det ju i alla fall ut på att slå motståndaren, vilket inte tramset wrestling gör som e uppgjort i förväg. Då får jag ut mer att gå på teater.

Jag är mera inne på att finns det bara en marknad så kan man visa vad skit som helst...
Wrestling eller Teater same shit different name....

Fotograf på tierpidag.se
M103
28 december 2009 · 1 570 Inlägg

Killar i kalsonger som kramas med varandra. Och folk tycker opera och teater är fjolligt haha.
http://www.dailyhaha.com/_pics/wrestling_is_so_gay.jpg

Rspeter Audi A5 quattro driver.
28 december 2009 · 2 203 Inlägg

M103 skrev:
Killar i kalsonger som kramas med varandra. Och folk tycker opera och teater är fjolligt haha.
http://www.dailyhaha.com/_pics/wrestling_is_so_gay.jpg

Ser seriöst ut det där... fy fan vilken skit wrestling är.

Germax
28 december 2009 · 12 086 Inlägg

De värsta med wrestling är ju just de att de är fejk, hatar fejk. Och i den utsträckningen tar de död på mig. Därimot kan jag tycka kampsporter i övrigt är lite kul o se på.. så själva fightandet är kul.

FreddeLi Studerande maskiningenjör
28 december 2009 · 1 903 Inlägg

som någon skrev innan, hur går det till egentligen? är det alltid uppgjort eller slåss dom på riktigt ibland? har inte fått dedär riktigt klart för mig hmm

Saab 9-5 2.0t "Biopower" (2000)
Brandis Diktator
28 december 2009 · 968 Inlägg

_Fredde_volvo_ skrev:
som någon skrev innan, hur går det till egentligen? är det alltid uppgjort eller slåss dom på riktigt ibland? har inte fått dedär riktigt klart för mig hmm

hur fungerar teater? jo, det är manus på allt... så ja, det är uppgjort och dom har tränat

Hassoni
8 januari 2010 · 92 Inlägg

Allt är redan uttänkt från början.. Men ni som hatar att det är fejk titta på ufc ist:), det är mma så det e for real!

Sushikocken Sleeper
8 januari 2010 · 3 084 Inlägg

Man tar väl titlar i wrestling också det har jag absolut inte fattat... Ha en merit som mästare i wrestling vad ger det i tex UFC alltså dem är ju inte ens bra på att stunta.

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!
SatansWrath Byggd för metaldecibel o kärnkraftsmäll
8 januari 2010 · 661 Inlägg

Det är väl så pass enkelt att det är ett nöje för vissa att se kvinnor o män slå varandra i uppgjorda matcher, ett kanske mer enkelt nöje för familjen att se än gå på en UFC match, följer varken UFC eller wrestling men jag kan tycka det vara så jävla fult*på ett roligt sätt* att se wrestling,

Jag kommer börja titta på kampsport osv så fort de börjar med gladiator tema på liv o död som antikens rom eller typ death race, då hade det varit intressant.

Consider the god we could be without the grace
Once and for all
Diminish the sub principle and leave it's toxic trace
Once and for all !
Ford Mustang Mach 1 "Trinity" (2003)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang