4718
Sök

Avstängd utan förvarning - Vilken admin gjorde detta?

1 Inlägg
31 december 2009
Trådstartare
Fyfan vilken dålig stil måste jag säga.. ska förklara hur det hela gick till:

- Jag hade lite polisljus att sälja så jag satte upp lite kort info på min presentation + så la jag in 2 stycken videosnuttar under "Övrigt" som visar de två olika modellerna. Det var allt.

Nu när jag försöker logga in står det följande:

Du är avstängd från GARAGET.org. Avstängningen upphör 2010-01-30. Administratören som har stängt av dig lämnade följande meddelande:

Trots tillsägelse fortsatte du att saluföra prylar i presentationen och som video.

Om du har några frågor kan du kontakta administratören på info@garaget.org

Det jag stör mig på är att jag ALDRIG fick någon tillsägelse, utan någon kotte där ute bara stängde av mig.

Skulle jag få en tillsägelse så skulle jag självklart tagit bort mina två videosnuttar och den lilla info som fanns på min presentation. Det var ju bara det jag hade....

Jag spammade inte i forum.. jag skrev inte några inlägg till någon om det eller PM.. OCH jag har sett 100-tals människor som säljer saker i sin presentationsinfo och även lägger dit en halvnaken bild på någon brud för att locka besökarna... och det får man ju absolut inte ens ha. (givetvis hade jag INTE någon bild för att locka besökare)

Men men... någon som kan hjälpa mig ut ur detta? smile

Edit: XtremeTuning <--- sådär är mitt riktiga nick...
Senast redigerat av sk_sk (31 december 2009)

Ingen himmel är så blå som min
2 985 Inlägg
31 december 2009
Läs reglerna?

§9 Marknadsföring och försäljning
Det är förbjudet att skapa eller sprida marknadsföring för egen eller andras näringsverksamhet, vilket också innebär att det inte är tillåtet att länka till ett företags hemsida i t.ex. forum-signatur eller presentation i marknadsföringssyfte. Masspostning av gästboksinlägg, kommentarer eller PM tas på stort allvar och kan leda till avstängning. Försäljning och annonsering får inte förekomma på annan plats än Köp & sälj.

/Mattias

1 210 Inlägg
31 december 2009
Kanske ta kontakt med Crizz istället för att whiina om de här.. wink enklare eftersom han är The Master of Gorg tongue

9 108 Inlägg
31 december 2009
2009-05-29 21:10 info Otillåten marknadsföring

Jag såg att Bannen varar till sista Januari så då är du välkommen tillbaka. Maila support@garaget.org för fler frågor.

Sök