Angående: Karavan till elmia 2010

Jokern023 The Joker,
7 januari 2010 · 463 Inlägg

Japp huligantutan pratade vi om i eftersnacket tror jag, samt att dom som är "ledare" för karavanen skulle ha typ "reflexvästar" på sig så dom syns när man går runt på parkeringen.

Mvh Jokern

Size matters chevy 572 cui. 720hp We love Big block chevy<3
850_GLT
7 januari 2010 · 947 Inlägg

Jokern023 skrev:
Japp huligantutan pratade vi om i eftersnacket tror jag, samt att dom som är "ledare" för karavanen skulle ha typ "reflexvästar" på sig så dom syns när man går runt på parkeringen.

Mvh Jokern

Jättebra ideer. Kan skaffa en huligantuta och reflexvästar på arangörerna än så länge bara jag tongue.. Får se om det blir min 850 cab eller om jag tar v40:in beroende på vädret tongue

Volvo 850 cab "Mr Green" (1995)
Volvo V70 (2012)
Zorz Touch by U
7 januari 2010 · 910 Inlägg

vilka var det som tänkte arrangera karavanen detta år? är det du 850_GLT? eller blir det fler/någon annan.

Touch by U Graphics - Give your car a Touch by U | Dekaler och grafik till din bil
Audi S2 Coupé "TM Racing" (1991)
Audi GT Coupé "Orginal Renovering" (1985)
850_GLT
7 januari 2010 · 947 Inlägg

Moonglade skrev:
vilka var det som tänkte arrangera karavanen detta år? är det du 850_GLT? eller blir det fler/någon annan.

just nu är det bara jag men jag inväntar svar från en kille i mjölby då han hade tänkt att anordna en karavan i år då han gjorde det förra året.

Volvo V70 (2012)
Volvo 850 cab "Mr Green" (1995)
Zorz Touch by U
7 januari 2010 · 910 Inlägg

antagligen oboy alltså? trevligt trevligt längtar redan big_smile

Touch by U Graphics - Give your car a Touch by U | Dekaler och grafik till din bil
Audi S2 Coupé "TM Racing" (1991)
Audi GT Coupé "Orginal Renovering" (1985)
850_GLT
7 januari 2010 · 947 Inlägg

Moonglade skrev:
antagligen oboy alltså? trevligt trevligt längtar redan big_smile

jajemen stämmer bra tongue aa jag längtar jag med big_smile

Volvo 850 cab "Mr Green" (1995)
Volvo V70 (2012)
Thedriftking
8 januari 2010 ·

kommer kanske följa med i karavanen smile vilken tid är det? har du bestämt det än? smile

850_GLT
8 januari 2010 · 947 Inlägg

Thedriftking skrev:
kommer kanske följa med i karavanen smile vilken tid är det? har du bestämt det än? smile

Tiden är inte helt bestämd än det är bara en preliminär tid jag skrivit. Det är förslag som gäller smile så får vi rösta smile

Volvo V70 (2012)
Volvo 850 cab "Mr Green" (1995)
Nystromen
9 januari 2010 · 6 Inlägg

Klart man kommer åka med. Tar golf vr6:an ner så klart.

850_GLT
9 januari 2010 · 947 Inlägg

Nystromen skrev:
Klart man kommer åka med. Tar golf vr6:an ner så klart.

låter fint smile skicka pm för anmälan smile

Volvo V70 (2012)
Volvo 850 cab "Mr Green" (1995)
Thedriftking
9 januari 2010 ·

850_GLT skrev:

Thedriftking skrev:
kommer kanske följa med i karavanen smile vilken tid är det? har du bestämt det än? smile

Tiden är inte helt bestämd än det är bara en preliminär tid jag skrivit. Det är förslag som gäller smile så får vi rösta smile

aha, okej smile får titta in i tråden senare då så jag vet tiden osv smile


måste man anmäla sig till detta? eller kan man bara möta upp? (inte helt säker om jag kan/ska åka med i karavanen eller om jag åker ner dit "själv")

Senast redigerat av Thedriftking (9 januari 2010)

850_GLT
9 januari 2010 · 947 Inlägg

Thedriftking skrev:

850_GLT skrev:

Thedriftking skrev:
kommer kanske följa med i karavanen smile vilken tid är det? har du bestämt det än? smile

Tiden är inte helt bestämd än det är bara en preliminär tid jag skrivit. Det är förslag som gäller smile så får vi rösta smile

aha, okej smile får titta in i tråden senare då så jag vet tiden osv smile


måste man anmäla sig till detta? eller kan man bara möta upp? (inte helt säker om jag kan/ska åka med i karavanen eller om jag åker ner dit "själv")

Du kan bara dyka upp om du vill. Men bästa är om du kan anmäla dig så vi vet hur många som ska med då vi ska försöka få tag i dekaler i år igen.

Volvo 850 cab "Mr Green" (1995)
Volvo V70 (2012)
Zorz Touch by U
9 januari 2010 · 910 Inlägg

Jag och andino åker antagligen i samma bil å vi e på smile

Touch by U Graphics - Give your car a Touch by U | Dekaler och grafik till din bil
Audi S2 Coupé "TM Racing" (1991)
Audi GT Coupé "Orginal Renovering" (1985)
Thedriftking
9 januari 2010 ·

850_GLT skrev:

Thedriftking skrev:

850_GLT skrev:

Tiden är inte helt bestämd än det är bara en preliminär tid jag skrivit. Det är förslag som gäller smile så får vi rösta smile

aha, okej smile får titta in i tråden senare då så jag vet tiden osv smile


måste man anmäla sig till detta? eller kan man bara möta upp? (inte helt säker om jag kan/ska åka med i karavanen eller om jag åker ner dit "själv")

Du kan bara dyka upp om du vill. Men bästa är om du kan anmäla dig så vi vet hur många som ska med då vi ska försöka få tag i dekaler i år igen.

okej, ska prata lite med pappa om vi ska åka med i karavanen eller inte smile  hur stora deklar kommer det bli om ni skaffar? big_smile (måste man betala nått elelr blir ni sponsrade med dom?) smile

850_GLT
9 januari 2010 · 947 Inlägg

Thedriftking skrev:

850_GLT skrev:

Thedriftking skrev:

aha, okej smile får titta in i tråden senare då så jag vet tiden osv smile


måste man anmäla sig till detta? eller kan man bara möta upp? (inte helt säker om jag kan/ska åka med i karavanen eller om jag åker ner dit "själv")

Du kan bara dyka upp om du vill. Men bästa är om du kan anmäla dig så vi vet hur många som ska med då vi ska försöka få tag i dekaler i år igen.

okej, ska prata lite med pappa om vi ska åka med i karavanen eller inte smile  hur stora deklar kommer det bli om ni skaffar? big_smile (måste man betala nått elelr blir ni sponsrade med dom?) smile

Vet ej exakt storlek. Ska försöka få sponsor i år igen smile

Volvo 850 cab "Mr Green" (1995)
Volvo V70 (2012)
kvarna_21
10 januari 2010 · 296 Inlägg

jag tycker inte man behöver åka så tidigt man hinner gå igenom hallarna ändå o det är ju på kvällen det är kul där nere big_smile så varför ska man åka så tidigt? blir ju bara segt o gå o stampa där nere tongue får se om jag åker med i karavanen det beror på när den avgår.

//Mackan

Saab 9000 (1994)
Mitsubishi 3000 GT "Mitsan" (1993)
850_GLT
10 januari 2010 · 947 Inlägg

kvarna_21 skrev:
jag tycker inte man behöver åka så tidigt man hinner gå igenom hallarna ändå o det är ju på kvällen det är kul där nere big_smile så varför ska man åka så tidigt? blir ju bara segt o gå o stampa där nere tongue får se om jag åker med i karavanen det beror på när den avgår.

//Mackan

Det har du iofs rätt i. har fått förslag om att åka ifrån mjölby kl 10 vad tycker alla om det?

Volvo 850 cab "Mr Green" (1995)
Volvo V70 (2012)
kvarna_21
10 januari 2010 · 296 Inlägg

jag röstar på  11 tidigast för då kan nog fler uppifrån ansluta wink

Mitsubishi 3000 GT "Mitsan" (1993)
Saab 9000 (1994)
GTI-TDI bass i stora lass
10 januari 2010 · 203 Inlägg

850_GLT skrev:

kvarna_21 skrev:
jag tycker inte man behöver åka så tidigt man hinner gå igenom hallarna ändå o det är ju på kvällen det är kul där nere big_smile så varför ska man åka så tidigt? blir ju bara segt o gå o stampa där nere tongue får se om jag åker med i karavanen det beror på när den avgår.

//Mackan

Det har du iofs rätt i. har fått förslag om att åka ifrån mjölby kl 10 vad tycker alla om det?

mjölby?? är det inte bättre att man har "huvudsamlingen" på citygross parkeringen i mantorp och sen stannar man till i mjölby? wink

syabo
10 januari 2010 · 1 278 Inlägg

GTI-TDI skrev:

850_GLT skrev:

kvarna_21 skrev:
jag tycker inte man behöver åka så tidigt man hinner gå igenom hallarna ändå o det är ju på kvällen det är kul där nere big_smile så varför ska man åka så tidigt? blir ju bara segt o gå o stampa där nere tongue får se om jag åker med i karavanen det beror på när den avgår.

//Mackan

Det har du iofs rätt i. har fått förslag om att åka ifrån mjölby kl 10 vad tycker alla om det?

mjölby?? är det inte bättre att man har "huvudsamlingen" på citygross parkeringen i mantorp och sen stannar man till i mjölby? wink

jag tycker att vi åker från från mantorp o struntar i mjölby. de som är från mjölby o boxholm får komma till mantorp, de var inga problem förra året:)

Street Knight
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang