Angående: Karavan till elmia 2010

850_GLT
10 januari 2010 · 947 Inlägg

GTI-TDI skrev:

850_GLT skrev:

kvarna_21 skrev:
jag tycker inte man behöver åka så tidigt man hinner gå igenom hallarna ändå o det är ju på kvällen det är kul där nere big_smile så varför ska man åka så tidigt? blir ju bara segt o gå o stampa där nere tongue får se om jag åker med i karavanen det beror på när den avgår.

//Mackan

Det har du iofs rätt i. har fått förslag om att åka ifrån mjölby kl 10 vad tycker alla om det?

mjölby?? är det inte bättre att man har "huvudsamlingen" på citygross parkeringen i mantorp och sen stannar man till i mjölby? wink

fan ja menar ju mantorp tongue haha blandar ihop de två ställena tongue

Volvo V70 (2012)
Volvo 850 cab "Mr Green" (1995)
Thedriftking
10 januari 2010 ·

det blir nog bra om man åker från mantorp vid 10-tiden smile man hinner nog att gå runt i hallarna ändå wink o se så är det ju kvällarna som är roliga wink

GTI-TDI bass i stora lass
10 januari 2010 · 203 Inlägg

Thedriftking skrev:
det blir nog bra om man åker från mantorp vid 10-tiden smile man hinner nog att gå runt i hallarna ändå wink o se så är det ju kvällarna som är roliga wink

sämmer big_smile

Zorz Touch by U
11 januari 2010 · 910 Inlägg

Jag röstar på klockan 10 från mantorp smile det funkade super förra året så kör samma igen smile

Touch by U Graphics - Give your car a Touch by U | Dekaler och grafik till din bil
Audi GT Coupé "Orginal Renovering" (1985)
Audi S2 Coupé "TM Racing" (1991)
850_GLT
11 januari 2010 · 947 Inlägg

Dennis45 skrev:

850_GLT skrev:
http://www1.garaget.org/gallery/archive/34987/832227_blvmu5.jpg

Vad sägs om denna dekal i år igen fast det står 2010 såklart?

Den tycker ja duger gott och väl.Jag kan prata med chefen"Bossen" på dekaltrim.nu och kolla med dekaler.Ja tror han vet,vem jag är nu efter Påskgodiset roll

kanon smile tackar för hjälpen big_smile Hälsa att vi återkommer med antal dekaler vi behöver smile

Volvo V70 (2012)
Volvo 850 cab "Mr Green" (1995)
Zorz Touch by U
11 januari 2010 · 910 Inlägg

hoppas vi blir minst lika många som förra året smile det vore grymmt ballt å få allt att fungera big_smile men ha en liten huligantuta att tuta med innan vi drar iväg big_smile

Touch by U Graphics - Give your car a Touch by U | Dekaler och grafik till din bil
Audi S2 Coupé "TM Racing" (1991)
Audi GT Coupé "Orginal Renovering" (1985)
850_GLT
11 januari 2010 · 947 Inlägg

Dennis45 skrev:

850_GLT skrev:

Dennis45 skrev:

Den tycker ja duger gott och väl.Jag kan prata med chefen"Bossen" på dekaltrim.nu och kolla med dekaler.Ja tror han vet,vem jag är nu efter Påskgodiset roll

kanon smile tackar för hjälpen big_smile Hälsa att vi återkommer med antal dekaler vi behöver smile

Det var så lite,som ja kunde göra smile Nu har jag pratat med Bossen på Dekaltrim.nu och vi får dekaler i år igen.Dom blir likadana som förra året men det kommer att stå 2010 istället cool Jag vet ju inte hur många vi kommer att bli i år,så jag skulle återkomma tyckte han,som ja.Det tar bara någon/några dar att göra dekaler till oss big_smile

Fan vad bra smile tackar så mycket smile

Volvo V70 (2012)
Volvo 850 cab "Mr Green" (1995)
Zorz Touch by U
11 januari 2010 · 910 Inlägg

Bra jobbat! grymt! big_smile

Touch by U Graphics - Give your car a Touch by U | Dekaler och grafik till din bil
Audi GT Coupé "Orginal Renovering" (1985)
Audi S2 Coupé "TM Racing" (1991)
GTI-TDI bass i stora lass
11 januari 2010 · 203 Inlägg

kommer bli nice med dekaler i år igen big_smile big_smile

850_GLT
11 januari 2010 · 947 Inlägg

kommer nog bli riktigt kul detta big_smile

Volvo 850 cab "Mr Green" (1995)
Volvo V70 (2012)
buddha88
11 januari 2010 · 274 Inlägg

Ja som inte har åkte me nån karavan te Elmia nångång, va e d för dekaler ni snackar om:)???

Volvo-lollungen
11 januari 2010 · 602 Inlägg

om vi åker från mantorp vid 10 när åker vi från Linköping?

Volvo S70 "Ragnar" (1997)
850_GLT
12 januari 2010 · 947 Inlägg

buddha88 skrev:
Ja som inte har åkte me nån karavan te Elmia nångång, va e d för dekaler ni snackar om:)???

det finns en bild på sida 2 eller 3 på den dekal dom hade förra året. Blir likadan i år fast det självklart står 2010

Volvo V70 (2012)
Volvo 850 cab "Mr Green" (1995)
Zorz Touch by U
12 januari 2010 · 910 Inlägg

ni från linköping brukar väl ha en "egen" karavan som möter upp oss vid mantorp? eller minns jag fel? doch vet jag tyvärr ingen tid...

Touch by U Graphics - Give your car a Touch by U | Dekaler och grafik till din bil
Audi S2 Coupé "TM Racing" (1991)
Audi GT Coupé "Orginal Renovering" (1985)
RayRayADT Sportcar for Life
12 januari 2010 · 315 Inlägg

850_GLT Hade nog vart smidigt och skriva vilket datum det är ni tänkt åka, har skrollat igenom ganska lite lätt och ser inget datum uppskrivet nånstans förutom sista anmälningsdatumet...
är det jag som är blind???

Zorz Touch by U
12 januari 2010 · 910 Inlägg

Jag tror att datum för när karavanen går är inte satt ännu.. så det komemr lite närmare men jag gissar på att det är lördagen där? smile

Touch by U Graphics - Give your car a Touch by U | Dekaler och grafik till din bil
Audi GT Coupé "Orginal Renovering" (1985)
Audi S2 Coupé "TM Racing" (1991)
850_GLT
12 januari 2010 · 947 Inlägg

Rallon skrev:
850_GLT Hade nog vart smidigt och skriva vilket datum det är ni tänkt åka, har skrollat igenom ganska lite lätt och ser inget datum uppskrivet nånstans förutom sista anmälningsdatumet...
är det jag som är blind???

Som moonglade skrivit så är datumet inte satt än dock är det på lördagen.

Volvo V70 (2012)
Volvo 850 cab "Mr Green" (1995)
850_GLT
12 januari 2010 · 947 Inlägg

Moonglade skrev:
ni från linköping brukar väl ha en "egen" karavan som möter upp oss vid mantorp? eller minns jag fel? doch vet jag tyvärr ingen tid...

japp det är från lkpg som karavanen startar. Så du som bor längre upp får gärna starta en också som kan möta upp oss här nere smile

Volvo V70 (2012)
Volvo 850 cab "Mr Green" (1995)
Dennis45
12 januari 2010 · 61 Inlägg

850_GLT skrev:

Moonglade skrev:
ni från linköping brukar väl ha en "egen" karavan som möter upp oss vid mantorp? eller minns jag fel? doch vet jag tyvärr ingen tid...

japp det är från lkpg som karavanen startar. Så du som bor längre upp får gärna starta en också som kan möta upp oss här nere smile

Hehe.Nu har du nog lite fel roll Karavanen startar i Katrineholm av Evert och går sen Norrköping-Linköping-Mantorp och sen går karavanen ner till Elmia,om jag inte minns rätt smile.Information om karavanen kommer senare av Martin"Evert"Karlsson

Senast redigerat av Dennis45 (12 januari 2010)

Audi 90 quattro "Jakari Dream Team"
850_GLT
12 januari 2010 · 947 Inlägg

Dennis45 skrev:

850_GLT skrev:

Moonglade skrev:
ni från linköping brukar väl ha en "egen" karavan som möter upp oss vid mantorp? eller minns jag fel? doch vet jag tyvärr ingen tid...

japp det är från lkpg som karavanen startar. Så du som bor längre upp får gärna starta en också som kan möta upp oss här nere smile

Hehe.Nu har du nog lite fel roll Karavanen startar i Katrineholm av Evert och går sen Norrköping-Linköping-Mantorp och sen går karavanen ner till Elmia,om jag inte minns rätt smile.Information om karavanen kommer senare av Martin"Evert"Karlsson

jaha okej så det är en karavan som planeras därifrån alltså smile de låter isåfall mkt bra big_smile

Volvo V70 (2012)
Volvo 850 cab "Mr Green" (1995)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang