3775
Sök

Angående: Karavan till elmia 2010

HaZ
90 Inlägg
23 januari 2010
850_GLT skrev:
alla är välkomna att hänga med i karavanen även om man har en mindre fin 740 eller 240.. bara för att vissa har råd med lite finare bilar så kanske inte alla har det. Tycker det är onödigt att hålla på att klanka ner på dom som inte har finare bilar.

Jag håller med dig helt och hållet där!
Alla kanske inte har råd med en finare bil precis som du säger.
Och alla ska väl kunna åka ihop för det? ju fler desto häftigare karavan.
big_smile

Ge full! Eller?
41 Inlägg
24 januari 2010
850_GLT skrev:
alla är välkomna att hänga med i karavanen även om man har en mindre fin 740 eller 240.. bara för att vissa har råd med lite finare bilar så kanske inte alla har det. Tycker det är onödigt att hålla på att klanka ner på dom som inte har finare bilar.

Instämmer helt:D kunde inte skriva det bättre själv.

Med Vänliga Hälsningar Martin
Senast redigerat av Martin_lkpg (24 januari 2010)

P.l.ä.p
175 Inlägg
24 januari 2010
Martin_lkpg skrev:
850_GLT skrev:

tycker ni har helt rätt inställning om den saken:) huvudsaken är väl att bilen går framåt.. en sak som jag tycker är fränt är att ha en jävligt ful bil men en jävla schysst motor:) själv har jag en ful jävla 245 som jag har som vinterbil.. som jag ska åka med:) men under huven kommer det sitta lite goa saker:)
( 531 topp portad och planad ,Sklettsvänghjul ,extraktorgrenrör ,h-kam ) och förhoppningsvis annan styrbox och databox så i slutändan kommer jag hänga på nåra bilar iaf men mina 260hk:)
Mvh Patrik

Åk före du så väntar jag på dig där..!

947 Inlägg
24 januari 2010
Trådstartare
MiniLee skrev:
Martin_lkpg skrev:
850_GLT skrev:

tycker ni har helt rätt inställning om den saken:) huvudsaken är väl att bilen går framåt.. en sak som jag tycker är fränt är att ha en jävligt ful bil men en jävla schysst motor:) själv har jag en ful jävla 245 som jag har som vinterbil.. som jag ska åka med:) men under huven kommer det sitta lite goa saker:)
( 531 topp portad och planad ,Sklettsvänghjul ,extraktorgrenrör ,h-kam ) och förhoppningsvis annan styrbox och databox så i slutändan kommer jag hänga på nåra bilar iaf men mina 260hk:)
Mvh Patrik

hoppas man får se dig leka lite i jkpg då big_smile

P.l.ä.p
175 Inlägg
24 januari 2010
850_GLT skrev:
MiniLee skrev:
Martin_lkpg skrev:

Mvh Patrik

hoppas man får se dig leka lite i jkpg då big_smile

Självklart:) kompisen Volvo245Power Ska oxå ner med sin uppskrämda volvo:) Så det kommer bli väldigt mkt lek:)
Så ser ni något pippigul & svart och 17" alufälgar fram:) och så står det eniro 118118 på baklucka då är det jag:)

67 Inlägg
24 januari 2010
kommer med några bilar från norkköping längtar tills dess heheh kommer bli skit kul men snälla ha avstånd mellan bilen framför även om någon e bra förare man vet aldrig .man vill inte ha sin bil kvaddad redan från första bil träff hehehe smile

P.l.ä.p
175 Inlägg
24 januari 2010
kaiserr skrev:
kommer med några bilar från norkköping längtar tills dess heheh kommer bli skit kul men snälla ha avstånd mellan bilen framför även om någon e bra förare man vet aldrig .man vill inte ha sin bil kvaddad redan från första bil träff hehehe smile

Hålla avstånd är ett måste:) och max 120 km

Touch by U
910 Inlägg
2 februari 2010
Ok, 15 bilar fler kan vi bli komigen komigen nu big_smilebig_smile

Touch by U Graphics - Give your car a Touch by U | Dekaler och grafik till din bil

iceman_21
3 februari 2010
MiniLee skrev:
Martin_lkpg skrev:
850_GLT skrev:

Mvh Patrik

260hk? .......  vad är det för motor i grunden?

6 Inlägg
7 februari 2010
En grej som arrangörerna kan göra är att försöka samla alla på en plats innan vi åker för att förklara de "regler" som gäller i karavanen... Med avstånd o hastigheter o sånt. Så att alla har det så färskt som möjligt innan vi drar.
Senast redigerat av Nystromen (7 februari 2010)

947 Inlägg
9 februari 2010
Trådstartare
Lite aktivitet i tråden. Kom igen och anmäl er elmia är ju snart big_smile. Vill gärna veta hur många de blir så vi kan beställa dekaler tills i slutet av mars.

283 Inlägg
11 februari 2010
Jag kommer troligen hänga på i karavanen smile ska försöka få reda på hur det blir snarast smile

Black Deevill

23 Inlägg
11 februari 2010
kommer:)

oijoij-society.com
774 Inlägg
11 februari 2010
Kommer troligen åka, om man kan hålla samma tempo..
Kan inte köra för fort på denna pissiga och skakiga väg då det skrapar hjulhus hela tiden.. Men hänger på så länge man kan hahha!

947 Inlägg
13 februari 2010
Trådstartare
skicka pm om anmälning. gorg anv namn, bil och erat namn smile istället för att säga till i tråden att ni är med.

HaZ
90 Inlägg
13 februari 2010
Bara 7veckor kvar nu då smile

274 Inlägg
13 februari 2010
Ja de e inte långt kvar:) de e tecken på att våren e här när de e dags för Elmia:) synd att tiden inte kan gå lite fortare:) min Volvo kommer va ännu slöare ner dit än annars, bilen kommer va full me folk:) alla vill me:)

Lackerare
587 Inlägg
14 februari 2010
villken tid åker vi från mantorp ? tycker att kl 10 är lite för sent vi borde åka kl 8:30 där ifrån för det brukar va mycket kö

155 Inlägg
14 februari 2010
audi-fjar skrev:
villken tid åker vi från mantorp ? tycker att kl 10 är lite för sent vi borde åka kl 8:30 där ifrån för det brukar va mycket kö

08.30?? Är du helt från vettet pöjk? roll Vill ha lite skönhets-sömn såklart. Tycker det har funkat bra med tiderna förr, har för mig att vi lämnat Mantorp 09.30-10.00 förut?

Mvh

Sponsorer | BadAssParts.se | RaidoPower.se | VCRacing.se

Girls go fast
893 Inlägg
14 februari 2010
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=118333
Tråden från förra året karavan. Samling 9.30 och avfärd 10.00
Bra tider de tycker jag. smile

Japsdämpare på en volvo är som stegrande älgdekaler på en Japsbil.
Projekttråden: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=117874

Sök