Nya märkesmobiler

S-Performance
1 januari 2010 · 77 Inlägg

Någon som vet något om HTC mobiler? Ett nytt märke, ska vara något i stil med en Iphone!?
Bra eller dåliga?

Rquired Allmänt envis
1 januari 2010 · 12 512 Inlägg

HTC, ett nytt märke? Grundades 1997 om du inte vet det smile

http://sv.wikipedia.org/wiki/HTC

För övrigt är Telefonerna bra, men Windows Mobile sämre. Problemfylld, omodern och plottrig OS tycker jag, satsa på iPhone eller Android istället. Android har jag inte så mycket erfarenhet av, men iPhone är en väldigt pålitlig och problemfri (och trevlig) telefon.

Senast redigerat av Rquired (1 januari 2010)

Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.
S-Performance
1 januari 2010 · 77 Inlägg

Rquired skrev:
HTC, ett nytt märke? Grundades 1997 om du inte vet det smile

http://sv.wikipedia.org/wiki/HTC

För övrigt är Telefonerna bra, men Windows Mobile sämre. Problemfylld, omodern och plottrig OS tycker jag, satsa på iPhone eller Android istället. Android har jag inte så mycket erfarenhet av, men iPhone är en väldigt pålitlig och problemfri (och trevlig) telefon.

Jag tar det för nytt då den stora massan fortfarande anser den till att vara ny. Vet att den har använts i försäljningskretsar förr. Men nu tillgänglig för den stora massan.
Därav nytt.
Men tack för rådet. Då ska jag inte hämta ut en sån då jag ska förnya mitt abonnemang.

kolvas
1 januari 2010 · 4 001 Inlägg

HTC hette väl Qtek eller nåt sånt förut, dom utvecklade och producerade en hel del till SE Xperia.

Jag hade en Pro Touch innan och var ganska nöjd, en del buggar med enkla funktioner som larm och sådant och en kass kamera för att vara en så dyr telefon.
Windows Mobile funkar MYCKET bättre i HTC:s telefoner än i SE telefoner.

sen om man har nytta av allt är en annan femma, jag använde nog inte 1/10 av vad telefonen kunde, för mig räcker det med att synka mail/kalender och kunna surfa lite på telefonen.

Fy fan för att vara nykterist, tänk er att vakna upp dagen efter och inse att bättre än så här kommer jag inte att må
S-Performance
2 januari 2010 · 77 Inlägg

Det är det som händer. Man betalar för mer, än vad man använder.

Rquired Allmänt envis
2 januari 2010 · 12 512 Inlägg

S-Performance skrev:

Rquired skrev:
HTC, ett nytt märke? Grundades 1997 om du inte vet det smile

http://sv.wikipedia.org/wiki/HTC

För övrigt är Telefonerna bra, men Windows Mobile sämre. Problemfylld, omodern och plottrig OS tycker jag, satsa på iPhone eller Android istället. Android har jag inte så mycket erfarenhet av, men iPhone är en väldigt pålitlig och problemfri (och trevlig) telefon.

Jag tar det för nytt då den stora massan fortfarande anser den till att vara ny. Vet att den har använts i försäljningskretsar förr. Men nu tillgänglig för den stora massan.
Därav nytt.
Men tack för rådet. Då ska jag inte hämta ut en sån då jag ska förnya mitt abonnemang.

Telefonerna under namnet HTC har ju varit tillgängliga för "den stora massan" i åtminstone 3år, det är en lång tid när det gäller elektronikbranschen. Och som Kolvas skrev så såldes deras telefoner under namnet Qtek tidigare, sedan åtminstone 2006 i Sverige. Tillgänglig för "vem som helst" att köpa, skall man vara petig lanserades iPhone 2007 och är således nyare än  både varumärkena HTC och Qtek smile

Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.
MilleN
3 januari 2010 · 9 108 Inlägg

Låser med hänvisning till rubriksanvisningarna. Sedan hade Google eller sökfunktionen funkat fint i det här fallet också, HTC har diskuterats ett par gånger förr.. Vill man ha mer dator än mobil är HTC riktigt bra.

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang