6603
Sök

Hur plastar man en bra baslåda?

534 Inlägg
6 januari 2010
Trådstartare
tja, jag är lite nybörjare med ljudoch så.jag tror redan att det finns en tråd om detta men jag hittar ingen.
jag vill bara ha en vägledning till hur man plastar en snygg men välfungerande baslåda till en mondeokombi.
så om ni vet hur man gör så skriv gärna ner vad man behöver för saker samt pris och framför allt HUR man gör.tongue kom ihåg att jag är nybörjare så jag kan inget av detta:P
har sätt att vissa använder tyg?fungerar de bra?

mvh

16 197 Inlägg
6 januari 2010
SÖK SÖK SÖK SÖK SÖK SÖK

de finns säkert 100 trådar om detta ämne.

"Testar man inte så får man aldrig veta"

560 Inlägg
6 januari 2010
Tips:

http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=119726

johannisson skrev:
tja, jag är lite nybörjare med ljudoch så.jag tror redan att det finns en tråd om detta men jag hittar ingen.
jag vill bara ha en vägledning till hur man plastar en snygg men välfungerande baslåda till en mondeokombi.
så om ni vet hur man gör så skriv gärna ner vad man behöver för saker samt pris och framför allt HUR man gör.tongue kom ihåg att jag är nybörjare så jag kan inget av detta:P

mvh

Jesus älskar alla
Stort utbud och service hittar du på: www.blekingebilradio.se

Bad music kills good sound
7 241 Inlägg
6 januari 2010
jimmyostrom skrev:
Tips:

http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=119726

johannisson skrev:

mvh

Tänkte göra samma sak som du Jimmy.

UNDRAR varför roll

Audison Audioquest Autoleads E.A.D Focal Nakamichi Odyssey STP

Sök