-Akerfeldt- skrev:
Självklart läser man
Tror fälgarna kommer sitta som en smäck på bilen och tillsammans med toningen kommer det bli kanonfint
Dekalerna föll mig dock inte i smaken, passar inte på din cleana bil.
Kul att folk läser

Får se hur jag gör med dekalena.. tycker det ser lite tufft ut iaf

ChriZtoffer skrev:
Fräsiga fälgar! big_smile Sitter själv och letar efter nåt nytt men antingen så ser dom bra ut och kostar skjortan, eller så är dom billiga men då är däcken slut och fälgarna är repiga... Sänkning kommer nog göra en hel del, kollar själv på GE satsen från chassit, verkar bra och sänker lagom. smile
Ja men visst, dessa var inte kantstötta iaf men däcken var inte kanon.. Har dock beställt nya däck

Jo hoppas den blir bra, mina fjädrar fram är riktigt dåliga nu så jag måste byta innan bes..
DouZter skrev:
Riktigt snygga fälgar smile
lingua skrev:
kommer passa bra med dom fälgarna mot en mörk bil! riktigt fräsch.
Tackar

Ja hoppas det iaf

666_Beast skrev:
Nu har jag läst igenom hela tråden och bilen blir bara bättre och bättre, men jag gillar inte dekalerna. Fälgarna kommer sitta helrätt på bilen.
Kul att folk läser

Angående dekalerna får jag se hur jag gör..
Timmyboy skrev:
fälgarna kommer sitta snyggt som fan big_smile Dock tycker jag att det hade varit snyggare med mörka dekaler som inte syns så tydligt wink
Fanns bara svart och silver att välja på, svart hade nog sett ut som man hade nått smuts på dörren tänkte jag..
_Fredrik skrev:
Riktigt snygga fälgar smile Synd att du inte köpte 19" bara, det är det optimala...tongue Blev lite skrikigt med röda ok enligt mig eftersom bilen är väldigt stilren i övrigt, du skulle ha målat dem silvriga istället wink
Smaken är dock som baken big_smile
Nja jag använder bilen med, tänkte köpa 19" först men däcken är mkt dyrare, komforten är sämre
osv.. får se om jag byter nått annat år

Owla skrev:
Toningen o fälgarna blev riktigt nice!
Tackar

Update idag då
Beställde 4 nya däck förut

får dem nån gång i nästa vecka

Krängde även på fälgarna för att testa lite ock det såg riktigt bra ut

Kommer nog inte
att ta i så mkt med sänkningen sen heller känns de som

![https://www1.garaget.org/archive/59/58770/180564/180564-1917915.jpg]()
Nu är de skolan som gäller några dagar....
//Alm